شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی جالب و خواندنی روناک یونسی+عکس

روناک یونسی و همسرش چندسالی است در کانادا زندگی می کنند و در ادامه تصاویر و بیوگرافی این بازیگر سرشناس و همسرش را می خوانیم.

بیوگرافی جالب و خواندنی روناک یونسی+عکس

پارس ناز نوشت: روناک یونسی بازیگر مشهور ایرانی که وی را بیشتر با سریال رستگاران ساخته سیروس مقدم می شناسیم مدتی است که در کانادا زندگی می‌کند، او چندی پیش فرزند دوم خود رابه دنیا آورده و زندگی خوبی دارد. 

 

 

 

روناک یونسی درسال 1391 با محسن میری ازدواج کرده است و دو پسر با نام های مهرسام و مهراز دارد. روناک یونسی با انتشار این عکس از خودش درکنار پسران اش در اینستاگرامش نوشت :دنیا با شما فقط قشنگه

 

 

محسن میری همسر روناک یونسی

روناک یونسی فرزند اول یک خانواده شش نفره است که سه خواهر هم دارد مادرش فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است در حال تحصیل در دانشگاه بود که به پیشنهاد یکی از دوستانش برای تست فیلم گرگ و میش قاسم جعفری می‌رود و بر خلاف تصورش بعنوان بازیگر اصلی انتخاب میشود. بعد از این در سریال رستگاران سیروس مقدم به ایفای نقش خجسته پرداخت و به زن احمدرضا مشهور شد.

 

 

بعد ازآن هم در سریالهای و فیلمهای گوناگونی به بازی پرداخت که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.به گزارش پارس ناز روناک یونسی بعد از بازی در سریال سقوط آزاد با محسن میری مدل و بازیگر ایرانی آشنا شد و باهم ازدواج کردند که حاصل این ازدواج پسری هست که اسم اش مهرسام هست. روناک یونسی همانند سایر بازیگران و فوتبالیست ها که برای شغل دوم به رستوران داری روی آورده اند یک رستوران ایتالیایی در کیش افتتاح کرده است.

 

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy

 

بر این عقیده است که یک بازیگر همیشه سر کار نیست و باید برای تامین درآمد شغل دیگری داشته باشد . رستوران ایتالیایی روناک یونسی در کیش اسمش کوکوبانا است و بیشتر مواقع که روناک یونسی کاری نداشته باشد به کیش می‌رود و بکار های رستوران بازرسی می‌کند. او تصمیمی به افتتاح رستورانی در تهران هم دارد ولی می‌گوید رستوران من زنجیره ای نیست و مسلما رستوران تهران با کیش فرق زیادی دارد.

 

JamNewsImage14363846

 

روناک یونسی در رشته طراحی صنعتی در دانشگاه تحصیل نموده است ودر همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید و هم مدرک فوق دیپلم عکاسی و دیپلم گرافیک هم دارد روناک یونسی دریک خانواده شش نفره متولد شده و دارای سه خواهر است که خودشان بزرگ ترین فرزند خانواده هستند روناک یونسی بازیگری رابا تست بازیگری برای فیلم گرگ و میش شروع نمود و توانست توسط کاگردان این فیلم بعنوان نقش اصلی این فیلم انتخاب شود.

 

JamNewsImage14363846 - Copy

 

همین موضوع سبب شود تا به دنیای بازیگری و سینما وارد شود. روناک یونسی عاشق سفر کردن و مطالعه و ورزش های آبی و همچنین مد و آشپزی است، بازیگری در تلویزیون را درسال ۸۸ با بازی در سریال رستگاران آغاز نموده است و همچنین این هنرمند بازیگری در سینما رابا بازی در فیلم سینمایی گرگ و میش درسال ۸۵ شروع نموده. روناک یونسی همچنین مدیریت رستوران خودش با نام نام کوکوبانا که یک رستوران ایتالیایی است را در کیش بر عهده دارد.

 

 

فیلم های سینمایی روناک یونسی 

* فیلم روز روشن «۱۳۹۱- حسین شهابی»

* فیلم عقاب صحرا «۱۳۹۱- کاظم راست گفتار»

* فیلم کوچه ملی «۱۳۸۹ -مهرشاد کارخانی »

* فیلم به هدف شلیک کن «۱۳۸۷ – محمد کتیرایی »

* فیلم منفی هجده «۱۳۸۶ – اصغر نصیری»

* فیلم ارتفاع ۶/۴۵ «۱۳۸۵ – سیامک شایقی»

* فیلم گرگ و میش «۱۳۸۵ – قاسم جعفری»

* فیلم سینمایی یک اشتباه ساده « ۱۳۹۱ – ابراهیم شیبانی »

* فیلم سینمایی ماهی کویر « ۱۳۸۹ – محمد قربان کریمی»

* تله فیلم دختران دم بخت « ۱۳۹۳ – محسن منشی زاده »

* فیلم تلویزیونی برج مراقبت « ۱۳۹۰ – کاظم معصومی »

* تله فیلم تباهی «۱۳۸۹ – حجت قاسم زاده »

* تله فیلم زینب « ۱۳۸۶ – علیرضا توانا»

* تله فیلم دژ شوق « ۱۳۸۸ – سید مجید پرهیز»

* تله فیلم بومرنگ « اسماعیل فلاح پور»

* فیلم سینمایی پری دریایی «محمد قربان کریمی »

* فیلم تلویزیونی امید ها و نجواها «۱۳۹۲ – سعید لطفی»

* تله فیلم چشمان زیبای طبقه آخر « کیانوش اسلامی »

* فیلم تلویزیونی واقعیت مجازی « رضا بهشنی »

* فیلم تلویزیونی شکار « ۱۳۹۰ – سعیدسالار زهی»

* تله فیلم مهر بی‌پایان «۱۳۸۸- محسن منشی‌زاده»

* چهار باندی در کرج «محمدجعفر باقری‌نیا»

 

J1435302221

 

سریالهای تلویزیونی روناک یونسی:

* سریال برایر اصل « سیدجلال‌الدین دری – ۱۳۹۳ »

* سریال آخرین پادشاه « حسین سهیلی زاده – ۱۳۹۳ »

* سریال نیلی تر از مهتاب « محسن یوسفی – ۱۳۹۳ »

* سریال سقوط آزاد «علیرضا امینی – ۱۳۹۰»

* سریال موج و صخره «مجید صالحی – ۱۳۹۰ »

* سریال تا رهایی « حسین تبریزی – ۱۳۹۰ »

* سریال خانه بی پرنده « کاظم معصومی – ۱۳۹۰ »

* سریال رستگاران «سیروس مقدم – ۱۳۸۸»

 

محسن میری همسر روناک یونسی متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است،او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در بیرون از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

 

 

روناک یونسی آشپزی رو خوب بلدم

به گفته اطرافیان، دوست، آشنا و خانواده دستپخت من بسیار خوشمزه است، دلیلش را نمیدانم و خودم هم این واقعیت را نمی فهمم! اما به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می‌کنم، چون در آن خلاقیت دخیل است. من با توجه به نظرسنجی ای که از بین کسانی که دستپخت مرا خورده اند، کرده ام ، دو، سه غذا را خیلی خوب درست می‌کنم که قیمه بادمجان، خورشت کرفس و انواع ته چین است.

 

pumpkins-autumn - Copy - Copy - Copy

 

علاقه زیاد روناک یونسی به سفر

زیاد اهل سفر رفتن هستم، من خیلی از جاها هست که نرفتم و اگر بخواهم بروم انتخابم به آنجاهاست اما در بین جاهایی که رفته ام و دوست دارم و به من خیلی خوش گذشته شیراز است.

 

 

مطالعه و کتاب

سعی می‌کنم کتاب درکنار تختم باشد که هر وقت فرصت کنم نگاه کنم، قبل ها قبل از تولد فرزندانم شاید یک کتاب را یک هفته ای تمام میکردم اما هم اکنون درحدود یک ماه طول میکشد و این خیلی بد است و بابتش ناراحتم.

 

3144147

 

اهل مد هستم

من نمی‌توانم بیایم شعار بدهم که نه من اهل مد نیستم و ساده پوشم و … به هرحال مد در دنیای امروز چیزی است که همه ی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و من هم دوست دارم لباس هایی که می‌پوشم برندهای خوب باشد و به سلیقه روز؛ البته سلیقه عامه پسند روز باشد.

 

 

برندهای مورد علاقه روناک یونسی

خیلی از برندها مورد علاقه من هستند که خیلی لاکچری اند و خیلی نادرست است که بگویم من همیشه از این برندها خرید میکنم و می‌پوشم. من برند فندی و لوییس ویتون را خیلی دوست دارم اما پیدا کردن اورجینال این برندها در ایران خیلی سخت است.

 

رستوران داری در کیش

رستورانی در کیش افتتاح کرده ایم با نام کوکوبانا که یک رستوران ایتالیایی است ودر مرکز تجاری واقع است، مدیریت آن رستوران با من است ودر واقع من در آنجا سهیم هستم. شریکم یکی از دوستانم است.

 

JamNewsImage14363846 - Copy - Copy (2)

 

ورزش مورد علاقه

ورزش های دریایی را خیلی دوست دارم، انجام می‌دهم و لذت میبرم. با این که از ارتفاع میترسم، وقتی پاراسل سوار میشوم و بالای دریا و آب قرار می‌گیرم دیگر نمیترسم اما در خشکی از ارتفاع خیلی می‌ترسم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Sasan

    چقدر زشته خدایاااااااا

  • ناشناس

    مرفه بی درده دیگه بزارخوش باشن

  • ناشناس

    اره گلم برندهای ک میپوشی اورجینالش رو توی ایران پیدا نمیکنی پس بمون کانادا فقط ب خاطر لباس زندگی کن خوش باش