شمانیوز
شما نیوز

عکس و بیوگرافی خواندنی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا این روز ها حسابی خبر ساز شده است . ریحانه پارسا با انتشار پستی خبر ازدواجش را با مهدی کوشکی رسمی کرد . ریحانه پارسا که پیش از این با انتشار عکس های نامتعارف حسابی جنجال ساز شده بود. ریحانه پارسا این بار با خبر ازدواجش همه را شوکه کرد.

عکس و بیوگرافی خواندنی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا این روز ها حسابی خبر ساز شده است . ریحانه پارسا با انتشار پستی خبر ازدواجش را با مهدی کوشکی رسمی کرد . ریحانه پارسا که پیش از این با انتشار عکس های نامتعارف حسابی جنجال ساز شده بود. ریحانه پارسا این بار با خبر ازدواجش همه را شوکه کرد. 

 

خبرداغ : شهاب حسینی از همسرش جدا شد + علت طلاق

 

 

 ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در قرنطینه

مهدی کوشکی از بازیگران تئاتر و سینما با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرد.

این روزها که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل خود را قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی از روزهای قرنطینه خانگی در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر داد.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

 

مهدی کوشکی با انتشار تصویر بالا نوشت:

عهدمان در این قرنطینگی!

مهدی کوشکی از بازیگران تئاتر و سینما می باشد که به تازگی در مجموعه های دل و کرگدن به ایفای نقش پرداخته است.

ریحانه پارسا نیز با نقش لیلا در سریال پدر برای مخاطبان شناخته شد.

 

ماجراهای عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام

ریحانه پارسا دختر جوانی که با بازی در سریال پدر شناخته شد به یکبار در صفحه اینستاگرامش عکس هایی را منتشر کرد که برای خیلی از اهالی هنر و مردم تعجب برانگیز بود. انتشار عکس های مدلینگ ریحانه پارسا با انتقادهای زیادی در فضای مجازی روبرو شد و حجم انتقادها به حدی بود که ریحانه پارسا مجبور به حذف تمام عکس های مدلینگش از صفحه اینستاگرام شد.

اما این ماجرا برخلاف انتقادهای مردم در فضای مجازی با حمایت مهدی سلطانی و سعید سهیلی روبرو شد.

حمایت مهدی سلطانی و سعید سهیلی از عکس های ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

مهدی سلطانی و ریحانه پارسا بازیگران سریال پدر

مهدی سلطانی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان. متاسفانه شرایط سینما به گونه ای است که هر اتفاق به ظاهر پیش پا افتاده و جزئی، برجسته می شه و اهمیت کاذبی پیدا می کنه. کاری به درستی و یا غلطی بعضی چیزها ندارم اما گاهی وقتها همه ما ها، تاکید می کنم هممون ممکنه به مقتضای، تجربه، تعهدات، یاشرایط روحی و یا دلایل متعدد دیگه کارهایی رو بکنیم که شاید از نگاه بعضی ها چون در زمان و مکان مناسبی اتفاق نیفتاده، ایجاد سوء تفاهم کنه، اما معنیش این نیست که قضاوت عجولانه ای بکنیم و همه چیز و همه کس رو زیر سؤال ببریم. اینو من مطمئنم هم اکثر شما مخاطبین بادرایت متوجه هستید هم همکاران و مسئولین فهیم و دانا. در ضمن نگران هیچی نباشید، درست می شه. مواظب خودتون باشید.

ریحانه پارسا

واکنش سعید سهیلی به عکس های ریحانه پارسا

سعید سهیلی پدر واقعی حامد سریال پدر هم با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

دخترم لیلا ... دخترم ریحانه ... سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک میگویم ، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که ... هیچکس حق قضاوت تو را ندارد ، هیچکس جز خودت ، قضاوت کار ساده ای نیست ، کار سختی ست که اینروزها برای بسیاری سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت ، چه خوب و چه بد ، چه درست و چه نادرست ، لااقل من این کار را بلد نیستم ، نه بلدم و نه می پسندم ، اما میتوانم پدرانه بگویم که ... بیا و این روزهای شیرین زندگیت را تلخ نکن ، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو ... به آینده ... به افق های دور ... به روزهای بهتر ، از محبت ها غره و از بی مهری ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوی بیشمار ... بسیاری تو را دوست دارند ، اما مهر "دو" نفر از جنس دیگری ست ، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقای عنقا و آقای توفیقی تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه ، "اما یک نفر دیگر هم هست" ، هواخواهی که بیشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوایت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق های دور ، به روزهای بهتر ، دخترم ریحانه ... دخترم لیلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... همیشه...

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در کنار مهدی سلطانی در سریال پدر

ریحانه پارسا هم با انتشار عکسی در کنار مهدی سلطانی نوشت :پدر بودین، پدر هستین،پدر خواهی ماند... سایتون بالا سرمون باشه پدر ... برای پدر ....

ریحانه پارسا

عکس مدلینگ ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا

عکس مدلینگ ریحانه پارسا در اینستاگرام

عکس هایی از تیپ متفاوت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با چهره ای جدید

عکس های ریحانه پارسا

عکس مدلینگ ریحانه پارسا

 ریحانه پارسا

مدلینگ شدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با ظاهری متفاوت

 ریحانه پارسا

تیپ متفاوت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد سال 77 است و در هنرستان سوره درس خوانده است و اولین بار در سریال پدر جلوی دوربین رفت و با بازی در این سریال به شهرت رسید .

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در سریال پدر

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا لیلای سریال پدر

جشن تولد ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جوان این روزهای تلویزیون ، سینما و تئاتر است که با بازی در نقش لیلای سریال پدر در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. ریحانه پارسا در اولین تجربه بازیگری جلوی دوربین سریال پدر رفت و با بازیگران سرشناس دنیای هنر همبازی شد.

ریحانه پارسا این روزها مشغول بازی در نمایش هفت شهر عشق است و سر صحنه همین نمایش در سالروز تولد 20 سالگی اش حسابی غافلگیر شد.

عکسهایی از جشن تولد 20 سالگی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از جشن تولد 20 سالگی اش به روز کرد.

ریحانه پارسا

جشن تولد 20 سالگی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا با انتشار این تصاویر نوشت : تولد بیست سالگیم مساوی شد با اولین کار تئاترم، ممنونم از همه ی تیم تئاتر هفت شهر عشق ، مامان و خواهر نازنینم که سورپرایزم کردن

از هشت اسفند هر شب هتل اسپیناس پالاس ساعت هشت و نیم شب.....

ریحانه پارسا

تولد ریحانه پارسا در کنسرت نمایش هفت شهر عشق

ریحانه پارسا این روزها مشغول بازی در کنسرت نمایش هفت شهر عشق است که کارگردانی آن را محمد حاتمی برعهده دارد و این اولین تجربه حضور ریحانه پارسا روی صحنه تئاتر است.

ریحانه پارسا و محمد حاتمی

ریحانه پارسا و محمد حاتمی کارگردان کنسرت نمایش هفت شهر عشق

ریحانه پارسا اولین بار در سریال پدر به ایفای نقش پرداخت و بازی در نقش اصلی این سریال پرمخاطب از او چهره شناخته شده ای در میان مردم ساخت و زمینه حضور در کارهای بعدی را فراهم کرد.

ریحانه پارسا

جشن تولد تئاتری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و مادرش

عکسی از ریحانه پارسا و مادرش

ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی را مرور می کنیم. ریحانه پارسا یکی از ستاره های نوظهور تلویزیون کشورمان است. ریحانه پارسا که یکی از پرحاشیه ترین و جوان ترین بازیگران تلویزیونی است به تازگی خبر ازدواج خود را منتشر کرده، در ادامه این مطلب به طور کامل با ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی آشنا خواهیم شد. با مجله پارس ناز همراه باشید.

ریحانه پارسا کیست؟

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

عکس های لو رفته از مراسم عقد و ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

خانواده ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

تاریخ تولد ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا چگونه مشهور شد؟

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

سن ریحانه پارسا

در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

نحوه ورود به تلویزیون از زبان خود ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

قد ریحانه پارسا ویکی پدیا

رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از من تست گرفتند و هفته آخر پیش تولید سریال بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

عکس های داغ ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

بیوگرافی مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

ریحانه پارسا وهمسرش مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد سال 1359 و مردادماهی است، او در شهر خرم آباد زاده شده و لیسانس ادبیات نمایشی دارد. آقای کوشکی با بازی در فیلم لانتوری و فروشنده به شهرت بالایی دست یافت. او از همسر قبلی خود صاحب یک پسر می باشد.

پروژه (پدر) برای من مثل کلاس درس بود

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

قد ریحانه پارسا چند است

ریحانه پارسا: فضای تولید سریال (پدر)، هر روز برای من مثل کلاس درس بود و من از عوامل و بازیگران این سریال درس یاد می‌گرفتم. البته پیش از این در فضاهای ساده مثل مدرسه یا مراکز آموزشی رشته خودم، تجربه بازی را داشتم اما در سریال پدر فضای حرفه‌ای بود و جدی، و خلاصه تجربه همیشه به افراد کمک می‌کند.

حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، او با انتشار عکس هایی با حجاب نه چندان متعارف توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، پس از آن مردم به شدت از او انتقاد کردند و خانم پارسا عکس های اینستاگرامی خود را پاک کرد.

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

قد ریحانه پارسا

اما در زمان کوتاهی او تیپ هایی عجیب دوباره مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. او در جشنواره فیلم فجر 1398 با تقلید رفتارها و اکت های آنجلینا جولی باز هم حاشیه ساز شد. او با اداهایی عشوه گرانه و چشمک زدن به دوربین عکاسان موجی از انتقادها را به سمت خود روانه کرد.

اینستاگرام ریحانه پارسا 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

قد و وزن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در حال حاضر بیش از 50 هزار دنبال کننده دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش است. او تاکنون نزدیک به 20 پست در صفحه خود منتشر کرده و در بیو خود سن و سالش را با علامت تعجب درج کرده: (!21)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • دوستدار طبیعت

    شجاعت ریحانه پارسا با ازدواج کوشکی ماکه نمی تونیم عکس اقا مهدی کوشکی نگاه کنیم یه هفته هست که نمی تونم بخوابیم لطفا زیر عکسش ۱۸-بزارین که انسانها نگاه نکن ببخشین

  • ناشناس

    بیشتر هنر پیشه هابعد چند سال میشن هنر بیشه یعنی هر کدام به بیشه خود میروند هرکی به یه طرف

  • ناشناس

    سلام عجب آشفته بازاریست دنیا؟هه هه...