شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی کامل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی+ تصاویر

در این بخش زندگینامه کامل نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه فیلم شناسی و عکسهای خانوادگی اش را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی کامل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی+ تصاویر

نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد.نرگس محمدی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد.نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی،در فیلم ریسمان باز،به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود.بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت نرگس محمدی شد.نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

 

images (1)

زندگی شخصی

خانواده

نرگس محمدی در یک خانواده پنج نفره متولد شده است.خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرفی هستند.این بازیگر محبوب فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد که هردو ازدواج کرده اند.سارا خواهرش دستی بر آتش نقاشی دارد و همسرش نیز آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کند.برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

 

خانواده این بانوی هنرمند نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

 

نرگس می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

 

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست.

 

نظر مادر نرگس محمدی درباره دخترش

مادر نرگس محمدی می‌گوید: «من از نرگس در مورد کارهای خانه راضی‌ام. نرگس تنها دوست من بوده و همیشه در کنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله کاری کمی، در انجام کارهای منزل تنبل شده که آن را هم می‌گذاریم به حساب مشغله کاری‌اش، گرچه باید بگویم نرگس بهترین دوست من است!(باخنده) البته تصورتان این نباشد که من بین بچه‌ها فرق می‌‌گذارم، به این دلیل که نرگس بیشتر در کنار من است. نرگس خانم هم می‌گوید: «مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌کند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است که با تمام وجود دوستش دارم...»

 

images

تحصیلات

نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی رشته پرستاری میباشد.نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

 

ازدواج نرگس محمدی:

در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.

 

مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

 

وی پیش از این در برنامه دورهمی گفته بود به دلیل اینکه تاکنون خواستگار نداشته است مجرد مانده است.

 

ماجرای اعدام !

چندین بار عکس وی اشتباها به جای سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان عفو بین الملل انتشار یافته که بعدا اصلاح شده است

 

n-mohamadi_Funjoo-ir

غیر از بازیگری

خواندن را همیشه دوست داشتم و هر کاری که به این حوزه مربوط باشد را دوست دارم، غیر از این‌ ها هیچ کاری را نمی توانم انجام بدهم

 

بزرگترین ایراد من

خیلی زود به آدم ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر کسی که به من نزدیک است دوست من است و بابت این مسئله خیلی ضربه خوردم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم

 

یکی دیگر از اخلاق های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد داد فریاد راه می اندازم

 

مدلینگ

نرگس محمدی بعنوان فتو مدل نیز فعالیت کرده است، او مدتی برای یک برند لباس عکس های مدلینگ گرفت و سپس همکاری با یک برند طلا و جواهرات داشته است

 

t3wR2gZ7HVtR

فیلم دیدن و خواندن کتاب

تنها چیزی که خیلی حالم را خوب می کند فیلم دیدن و کتاب خواندن است

 

این روزها به دلیل مشغله زیاد کمتر وقت می کنم فیلم ببینم اما کتاب همیشه همراهم است حتی سر صحنه با خودم می برم و در زمان های خالی می خوانم

 

همیشه در ماشین کتاب دارم و رمان خواندن را خیلی دوست دارم

 

حضور در ورزشگاه کوریتیبا

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود

 

ZRaN4tC1i9i1

فعالیت بازیگری نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

 

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

 

5cQLNvYpXvEn

نرگس محمدی شاگرد پرویز پرستویی:

نرگس محمدی می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند.

 

آقای رحمانیان نیز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

 

علی-اوجی-و-همسرش-نرگس-محمدی

نظر نرگس محمدی در مورد بازی اش در ستایش:

نرگس محمدی درباره نقش ستایش چنین می گوید : نمی‌شود گفت که من و «ستایش» شبیه هم هستیم، اما به هر حال برخی از خصلت‌های من در «ستایش» هم دیده می‌شود، اما این طور نیست که بگویم من خودم را بازی کردم. ستایش مجموعه گاهی اوقات کارهایی انجام می‌دهد که قطعا اگر من (نرگس) جای او بودم هیچ وقت آن کارها را انجام نمی‌دادم، البته برخی از ویژگی‌هایش هم بی‌شباهت به من نیست. مثل مهربانی، صبوری و... که به نظر من صبوری ستایش ستودنی است، یکی از مواردی که وجود داشت این بود که ستایش هم نسل من نبود و برای رسیدن به این شخصیت باید حال و هوای 20 سال پیش را درک می‌کردم و با آن روزگار کمی آشنا می‌شدم.

 

نرگس محمدی در سریال ستایش

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

 

نرگس محمدی در ستایش 2

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

 

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.

 

unnamed

فیلم شناسی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

 

تئاتر

- راپورتهای شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)

- نظمیه زنان (۱۳۹۱)

 

پشت-صحنه-ستایش-3-3-600x341

جوایز

- جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر

 

منبع : ستاره پارسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied