شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال دارا و ندار

سریال دارا و ندار به زودی روی آنتن شبکه افق می رود. در ادامه، قصد داریم به زمان و ساعت پخش تکرار سریال دارا و ندار بپردازیم که از شبکه افق بازپخش می شود.

ساعت و زمان پخش سریال دارا و ندار

سریال  دارا و ندار  به زودی روی آنتن  شبکه افق  می رود. در ادامه، قصد داریم به زمان و ساعت پخش تکرار سریال دارا و ندار بپردازیم که از شبکه افق بازپخش می شود. سریال دارا و ندار از این هفته هر شب روی آنتن شبکه افق می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «دارا و ندار» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده و پیش از این از شبکه تهران پخش شده است.

داستان این سریال درباره تیمور گلچین مرد مسن، خودخواه و ثروتمندی است که تمامی دارایی خود را فروخته و در امر ساختمان سازی در دوبی سرمایه گذاری کرده است و برای همیشه به آنجا می‌رود.

در مسیر فرودگاه او با حاجی فیروزی برخورد لفظی پیدا می‌کند و حاجی فیروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار می‌گوید. در دوبی تیمور به طور غیر منتظره‌ای با عوارض بحران اقتصادی جهانی مواجه می‌شود و می‌فهمد شریک ایرانی اش فرار کرده است.

فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، نگار فروزنده، مرجانه گلچین، سام درخشانی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، مریم سلطانی، سید جواد هاشمی، مریم کاویانی، یوسف صیادی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، عباس محبوب، فاطمه طاهری و فرهاد بشارتی از جمله بازیگران «دارا و ندار» هستند.

این سریال که در سال ۱۳۸۹ ساخته شد، از این هفته هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت‌های ۱۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

 

منبع : پیک نت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied