شمانیوز
شما نیوز

ساناز طاری بازیگر سریال پدر

ساناز طاری بازیگر سریال پدر لحظاتی پیش با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند و آزاد زندگی کند...

ساناز طاری بازیگر سریال پدر

ساناز طاری بازیگر سریال پدر لحظاتی پیش با انتشار عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند و آزاد زندگی کند...

 

16947_G_1

 

پس از انتشار این پست اینستاگرامی و دست به دست شدن آن در فضای مجازی و گمانه‌زنی‌های بسیار، ساناز طاری در استوری خود با گلایه نوشت: «چقدر جالب که تا قبل از گذاشتن پست آخرم، هیچکدام از دوستان و همکارانم حتی یاد منم نبودند و براشون اهمیتی نداشت که من در چه حالم! ولی الان همه نگران شدند و پیگیر! داستان مرده پرستیمونه که تا وقتی زنده‌ایم، هیچکس حالمونو نمی‌پرسه وقتی می‌میرییم، تازه عزیز می‌شیم. لطفا همونطور که تا الان براتون اهمیتی نداشتم، الان هم کسی نگران من نباشه.»

 

2407697_512

 

 

 

بیوگرافی ساناز طاری بازیگر سریال پدر

 

  • نام :ساناز
  • نام خانوادگی :طاری 
  • سال تولد :15/2/1373
  • تحصیلات:فوق لیسانس بازیگری
  • حرفه :بازیگر

ساناز طاری تحصیلات ابتدایی خود را در هنرستان سوره به پایان رسانده است و هم اکنون دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری است.

ساناز طاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.
 
ساناز طاری عکس

 

 

بازیگری ساناز طاری

سانازطاری از سن 6 سالگی با بازی در سریال آژانس دوستی فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و در فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور و سریال «چموش و خموش» بازی کرده است . وی تاکنون در سریال تلویزیونی شمعدونی که یکی پرمخاطب ترین و پربیننده ترین سریال های اخیر تلویزیون است حضور داشته و همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 نیز بازی کرده است.
 خانم طاری تاکنون در آثاری که حضور داشته و بازی کرده است بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موفقیت زیادی در این عرصه کسب کرده است .
 

تئاتر ساناز طاری

نمایش های «اضافه حقوق، به کارگردانی امین عظیمی»، «سه خواهر، به کارگردانی مزتضی اسماعیل کاشی» و «مگافولیا، به کارگردانی میلاد حسینی» از جمله نقش آفرینی های او در مدیوم تئاتر است.  
 
 
زندگینامه ساناز طاری

 

ساناز طاری در سریال پدر

ساناز طاری در جدیدترین اثر خود در سریال پدر نقش آفرینی کرده است. این سریال که از شبکه دو سیما پخش می شود هر شب ساعت 21:30 دقیقه روی آنتن می رود. سریال پدر مدتی است که پخش آن از شبکه دو آغاز شده است. این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش می شود و بازیگران جدیدی، اکثر نقش های آن را بازی می کنند. یکی از بازیگران جدید سریال پدر، ساناز طاری است. او در نقش دوست لیلا (ریحانه پارسا) بازی می کند. همان دختری که باعث شد حامد (سینا مهراد) خودش را از پنجره به بیرون پرت کند. او در سریال پدر در کنار بازیگران مطرح و شاخصی چون بازیگران مهدی سلطانی، لعیا زنگنه،سینا مهراد، مسعود فروتن، ریحانه پارسا و نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، بیژن امکانیان…. نقش آفرینی می کنند.
 
 
ترلان پروانه و ساناز طاری

 

 

فیلم های سینمایی ساناز طاری

  • گشت 2 – 1395 در نقش فریده
  • رها – 1383
  • سریال های ساناز طاری
  • پدر -1397
  • شمعدونی – 1394 در نقش مهدخت
  • چموش و خموش – 1382
  • آژانس دوستی- 1379

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied