شمانیوز
شما نیوز

کدام گوشی ها بیشتر از بقیه در معرض انفجار هستند؟

امروزه با تنوع بالایی از گوشی‌های تلفن همراه مواجه هستیم که شرکت‌های مختلف در تلاش برای بالا بردن کیفیت در محصولات خود هستند تا گوی رقابت را از دیگر شرکت‌ها بدزدند.


کدام گوشی ها بیشتر از بقیه در معرض انفجار هستند؟

 

امروزه با تنوع بالایی از گوشی‌های تلفن همراه مواجه هستیم که شرکت‌های مختلف در تلاش برای بالا بردن کیفیت در محصولات خود هستند تا گوی رقابت را از دیگر شرکت‌ها بدزدند. اما این همه مسئله نیست و استفاده ناصحیح از تلفن همراه خود می‌تواند موجب آسیب جدی به آن شود.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از استفاده‌های ناصحیح از این محصولات ضدعفونی کردن آن‌ها توسط الکل است که درصد انفجار و آسیب‌های جدی را به شما بالا می‌برد. اما نحوه صحیح استفاده از تلفن همراه با توجه به رعایت نکات بهداشتی چیست؟

گوشی‌های تلفن همراه یکی از آلوده‌ترین سطوح برای زیست ویروس کرونا است و الکل مطمئن‌ترین ضدعفونی کننده در این شرایط برای ازبین بردن کامل ویروس کروناست. اما باید این نکات را در هنگام ضدعفونی کردن خود رعایت کنید تا با انفجار گوشی و آسیب‌های جدی مواجه نشوید.
۱. الکل را از داروخانه تهیه کنید.

۲. الکل را به طور مستقیم به گوشی تلفن همراه خود نزنید.

۳. ابتدا گوشی را خاموش و سپس ضدعفونی کنید.

۴. بلافاصله بعد از ضدعفونی گردن گوشی آن را روشن نکنید، به شارژ نزنید و تماس نگیرید.

۵. حداقل ۱ تا ۵ دقیقه منتظر بمانید تا الکل به طور کامل تبخیر شود.

۶. بهتر است از پد الکی استفاده کنید. به یاد داشته باشید اسپری و یا ریختن مستقیم الکل بر روی گوشی تلفن همراه ممکن است موجب تجمع الکل و یا گاز الکل بر زیر قاب آن شود.

 

منبع: طالب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied