شمانیوز
شما نیوز

اولین تهیه کننده سینمای ایران که دندانپزشک است را بشناسید

دکتر امین رضا چلبیانلو ، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما ، زاده ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است.

اولین تهیه کننده سینمای ایران که دندانپزشک است را بشناسید

به گزارش شمانیوزدکتر امین رضا چلبیانلو ، جراح دندانپزشک  رسانه ای و تهیه کننده سینما ، زاده ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

دکتر امین رضا چلبیانلو

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است. 

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر چلبیانلو

دکتر امین رضا چلبیانلو ( دکتر امین چلبی ) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس  کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

کلینیک دکتر چلبیانلو کجاست؟

کلینیک تخصصی دکتر امین رضا چلبیانلو  بزرگترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در بخش خصوصی در زعفرانیه تهران می باشد که همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بهشتی

    مگه آناشید حسینی از همسرش جدا شده ؟