شمانیوز
شما نیوز

ارتباط ذهنی مرده شور جوان با زن مرده جنجالی شد

ساعت کاری تمام شد، مثل همیشه آماده رفتن به خانه شدیم و باز مثل روزهای دیگر در راه بازگشت به جسدهایی که در آن روز دیده بودم فکر می‌کردم. آن شب چون خیلی خسته بودم زود به خواب رفتم و خواب عجیبی دیدم.

ارتباط ذهنی مرده شور جوان با زن مرده جنجالی شد

به گزارش شمانیوز:خانمی را که برای شستشو به غسالخانه آورده بود زنده بود و دست و پایش را با زنجیر بسته بودند و روی سنگ گذاشتنش و شروع به شستن کردند فقط انگار جای سیلی و ضربه روی صورتش بود.

در خواب خیلی منقلب شدم گریه کردم و برایم خیلی عجیب بود صبح در حالی که درگیر تعبیر این خواب از ذهنم بودن به بهشت‌زهرا آمدند و برای کار روزانه آماده شدن در ابتدا قبل از شروع کار برای همکارانم ماجرای خوابم را تعریف کردم حتی اینکه آن خانم چه لباسی پوشیده بود یا روی کدام سنگ او را می شستند آن روز تا غروب جنازه ها را شستیم و همه چیز عادی بود زمان استراحت شد و رفتیم برای آماده شدن رفتن در حال پوشیدن لباس‌های خود بودیم که در یکی از همکارانم را صدا زدند که جنازه برای شستن آوردند.

لحظه ی رفتن آنها نگذشته بود که دیدم با تعجب و سراسیمه آمدند گفتند یا همان که میگفتی آوردند خشکم زد با صدای لرزان گفتم چه می گویید چی شده من من گفتم آهسته آهسته با ترس عجیب رفتم داخل غسالخانه باورکردنی نبود نه تنها من بلکه آن روز ۱۴ یا ۱۵ نفر بودیم همه این صحنه را دیدند روی پاهایم نمی‌توانستم بیستم خانومی سیلی خورده چه میبینم چند لحظه بعد به خودم اومدم و رفتم از اقوامش ماجرا بپرسم یکی از بستگانش گفت چند سال پیش بر اثر فشارهای روحی زیاد این بنده خدا مجنون می‌شود و در حالت شدید روحی قرار می‌گیرد آن را با زنجیر به تخت تیمارستان می بستند این اواخر هم حال بدی داشت تا اینکه خودش را از پشت بام تیمارستان به پایین می‌اندازد و فوت می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied