شمانیوز
شما نیوز

برنامه راهبردی توسعه فارس با رویکرد توزیع متوازن تسهیلات

رئیس مرکز سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: برنامه راهبردی توسعه استان فارس با رویکرد آمایشی و نگاه توزیع متوازن تسهیلات در کل استان تهیه شده است.

برنامه راهبردی توسعه فارس با رویکرد توزیع متوازن تسهیلات

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، فاطمه سادات حمیدیان، در نشست برنامه راهبردی توسعه و آمایش استان فارس در شیراز افزود: این برنامه بُرش وزارت راه و شهرسازی از برنامه آمایش کل کشور است که ذیل برنامه آمایش استان تعریف شده است.

وی ادامه داد: هدف از تبیین این برنامه این است که محوریت و افقی که برای استان متصور هستیم در جهت سیاست‌ها و تعیین راهبردها با نگاه آمایشی در فارس صورت گیرد تا شاهد کمترین اتلاف منابع در این استان باشیم و تخصیص منابع و تسهیلات در استان نیز با این نگاه باشد.

رئیس مرکز سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی گفت: هدف ما در استان‌ها این است که این موضوع را تبیین کنیم که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان استفاده شود و این همراهی در قالب هیات‌های اندیشه ورز، بین فضای کار دانشگاهی و فضای دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

حمیدیان افزود: همچنین با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب و قوانینی که بابت موضوعات دانش بنیان مصوب شده، ظرفیت‌های این قانون نیز باید به کار گرفته شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied