شمانیوز
شما نیوز

جزئیات سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه

ارومیه - یک منبع مطلع در مرزبانی آذربایجان غربی از سقوط یک بالگرد در ارومیه امروز چهارشنبه خبر داد.

جزئیات سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر، بر اساس اعلام منابع محلی امروز یک فروند بالگرد متعلق به مرزبانی آذربایجان غربی در ارومیه سقوط کرد. یک منبع مطلع در مرزبانی آذربایجان غربی خبر سقوط بالگرد متعلق به این نیرو در ارومیه را تأیید کرد، ولی بیان جزئیات دقیق را به زمان دیگری موکول کرد.
جزئیات سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه
مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١ و ۵٨ دقیقه گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه بالگرد نیروی انتظامی به اورژانس اعلام شد که در پی آن پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه محل سقوط دیزج مرگور در کوه‌های دالامپر ارومیه اعلام شده است، گفت: آمار دقیقی از تعداد مصدومان یا کشته شدگان این حادثه مشخص نیست. سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خبری تکمیلی اعلام کرد: این حادثه احتمالا ۹ مصدوم دارد که دو نفر از آن‌ها تحویل بیمارستان عارفیان ارومیه شدند. هفت نفر مابقی در پاسگاه مرزی فعلا مستقر هستند که به علت کولاک فعلا امکان جابجایی ندارند.
جزئیات سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه شهادت یک نفر در حادثه اما علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از شهادت یک تن و مصدومیت هشت تن در این حادثه خبر داد. مصطفوی در خصوص این حادثه گفت: این بالگرد برای تعویض اکیپ واحد‌های مرزبانی به منطقه اعزام شده بود که متاسفانه در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه امروز در منطقه صعب العبور دالامپر ارومیه دچار سانحه شده و سقوط کرد. وی اعلام کرد: در این سانحه یک نفر شهید و ۸ نفر مجروح شده اند که ۲ نفر از مجروحان برای درمان به یکی از مراکز درمانی ارومیه اعزام شدند. نقص فنی، علت بروز حادثه سقوط سردار مستاجران فرمانده هوا ناجا نقص فنی را علت سقوط بالگرد در منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی اعلام کرد. به گفته سردار مستاجران، در این حادثه یک نفر از خلبانان شهید و سه تن دیگر از سرنشینان بالگرد نیز مجروح شدند که حال آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است. وی با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: حال دیگر سرنشینان این بالگرد خوب است. فرمانده هوا ناجا در خاتمه گفت: یک تیم کارشناسی به منظور بررسی علت نقص فنی بالگرد به منطقه اعزام می‌شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied