شمانیوز
شما نیوز

فروغی برود، عادل با 90 برمی گردد؟ - جابه جایی مدیر پرحاشیه شبکه سه جدی است؟

بیش از پنج سال از حضور عبدالعلی علی‌عسگری در ساختمان شیشه‌ای بلندی‌های جام جم می‌گذرد و انتظار می‌رود در آغاز پنج سال دوم مدیریت او بر سازمان صدا و سیما دگرگونی‌های اساسی به ویژه در ترکیب مدیران شبکه‌های تلویزیون رخ دهد.

 فروغی برود، عادل با 90 برمی گردد؟ - جابه جایی مدیر پرحاشیه شبکه سه جدی است؟

 گرچه در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب علی عسگری به ریاست سازمان صدا و سیما به بازه زمانی اشاره نشده اما اگر قرار باشد سنت حضرت آیت الله خامنه ای در منصوب کردن رئیسان پیشین این سازمان این بار هم تکرار شود، در آینده دور یا نزدیک حکم ریاست پنج سال دوم رئیس فعلی ابلاغ می شود. علی لاریجانی و سیدعزت الله ضرغامی هر کدام دو دوره پنج ساله رئیس صدا و سیما بودند و البته در این میان محمد سرافراز نتوانست دوره خود را کامل کند و پس از حدود ۱۸ ماه به بهانه بیماری از مسئولیت کناره گیری کرد.

 

از آنجا که در هفته های اخیر نام حمید شاه آبادی در میان گزینه های تصدی وزارت ارشاد دولت سیدابراهیم رئیسی به گوش می رسید، برخی کارشناسان معتقد بودند اگر معاون سیما راهی دولت نشود، شاید در دور دوم ریاست علی عسگری دگرگونی هایی اساسی در زیرمجموعه خود به وجود می آورد. حالا که رئیس دولت سیزدهم محمدمهدی اسماعیلی برای بر عهده گرفتن مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی کرده، در ساختمان شیشه ای جام جم شمارش معکوس برای جابه جایی مدیران شبکه های تلویزیونی آغاز شده و در این میان نام یک نفر بیش از همه به گوش می رسد.

 

گفته می شود شاه آبادی به احتمال فراوان علی فروغی را از جایگاه مدیر شبکه سه برمی دارد و او را به شبکه دو یا مرکز سیمافیلم می برد. از مهدی رحمتی به عنوان جایگزین احتمالی فروغی در شبکه سه نام برده می شود. هر چند ممکن است تا روز نهایی و صدور احکام مدیریت، گزینه ها عوض شوند و نام های تازه تر به میان بیایند. در هر حال، اگر مدیر شبکه سه برود، شاید راه برای بازگشتن عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ هموار شود. گرچه آن وقت باید دید مدیران تلویزیون با محمدحسین میثاقی و برنامه «فوتبال برتر» او چگونه برخورد می کنند و ساعت پخش ۲۲:۳۰ دوشنبه ها به چه کسی می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied