شمانیوز
شما نیوز

مجیدی: با هیچکس مشکل شخصی ندارم - با مددی درمورد نقل و انتقالات صحبت کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید با مدیرعامل باشگاه درباره وضعیت نقل و انتقالات صحبت کرده است.

 مجیدی: با هیچکس مشکل شخصی ندارم - با مددی درمورد نقل و انتقالات صحبت کردم

  باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در خصوص مسائل مختلفی صحبت هایی مطرح کرده است که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 

وضعیت نقل و انتقالات استقلال به کجا رسید؟

در دو روز گذشته من با چند بازیکن مورد نظر مذاکرات فنی را انجام دادم و باهم به توافق رسیدیم. این بازیکنان از دوشنبه هفته آینده مذاکرات مالی و اصلی را با آقای مددی انجام خواهند داد تا به تیم اضافه بشوند. البته بازیکنان داخلی و خارجی دیگری هم احتمال دارد به استقلال بپیوندند و مذاکرات ما با آنها ادامه دارد.

 

تکلیف بازیکنان تمدیدی به کجا رسید؟

من امروز چندین مرتبه با باشگاه و آقای مددی درباره امور نقل و انتقالات صحبت کردم و باهم در تماس هستیم. به من گفته اند که در حال مذاکره هستند. برای تمدید چند بازیکن لازم است که منابع مالی تامین شود که امیدواریم تا اوایل هفته با کمک اسپانسر این مسائل حل شود.

 

آیا اختلاف نظرها بین شما و اسپانسر حل شده است؟

قبلا هم گفتم، من با هیچ کس مشکل شخصی ندارم. اگر هم بحثی بوده بر سر منافع استقلال است. من در اولین مصاحبه ام بعد از عربستان گفتم که اسپانسر به تعهداتش عمل کرده اما بعدا اتفاقاتی افتاد که باعث شد، از کم کاری بگویم. این وسط عده ای هم شیطنت کردند. من بعد از آشنایی با آقای میری، مدیرعامل های وب در عربستان متوجه شدم که ایشان یک استقلالی دو آتیشه هستند. قطعا ایشان منافع استقلال را بالاتر از این مسائل می بینند. الآن زمانی نیست که ما بخواهیم درباره کدورت ها حرف بزنیم. استقلال در شرایط فعلی به حمایت های وب نیاز دارد. سرنوشت تمام فصل در همین روزها مشخص می شود. برای بستن یک تیم خوب همه باید از خودگذشتگی داشته باشیم و قبل از هر چیز لازم بود این مسائل را درباره های وب بگویم. امیدوارم با حمایت آقای میری اتفاق های خوبی در هفته آینده برای استقلال رقم بخورد.

 

شنیده می شود که شما به دوبی رفته اید.

من ظرف یکی دو روز آینده به تهران برمی گردم. مدام با تهران و همکارانم در تیم و باشگاه در تماس هستم. سفر من کاری هم بوده و به مسائل استقلال مربوط می شود اما صلاح نیست که فعلا درباره اش توضیح بدهم.

 

شایعاتی درباره پیوستن سجاد شهباززاده، امید سینک، وحید محمدزاده، فلاح زاده، محمدی مهر و میثم تیموری به استقلال به گوش می رسد. آیا این اخبار صحت دارد؟

تمام بازیکنانی که نام بردید، از بهترین های لیگ ما هستند و حتما خواهان زیادی دارند اما تا این لحظه در لیست من قرار ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied