شمانیوز
شما نیوز

واکنش طالب ریکانی به جریمه اش از سوی باشگاه - دفاع تمام قد پورموسوی از کاپیتان

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به جریمه‌اش توسط باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش طالب ریکانی به جریمه اش از سوی باشگاه - دفاع تمام قد پورموسوی از کاپیتان

  طالب ریکانی طی نامه ای که به امضای مدیرعامل باشگاه به او ابلاغ شده است، با جریمه ۱۹ درصدی از مبلغ قرارداد خود مواجه شده است. از این ۱۹ درصد، ۱۴ درصد آن به دلیل استفاده نکردن از قلم بند و ۵ درصد آن نیز به دلیل ترک اردوی تیم بوده است.

 

ریکانی با به اشتراک گذاشتن موارد جریمه اش از سوی باشگاه، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

"از امروز فقط با هوادارانی صحبت می کنم که حس می کنم واقعی و بدون ادا مالکان اصیل صنعت نفت هستند. بعد از یک فصل مبارزه با محرومیت و محدودیت، بعد از یک فصل خون جگر خوردن و بعد از یک فصل سکوت در مواجهه با بی مهری ها، جریمه شدن به خاطر قلم بند و ... پاداش بنده بود در برابر جواب نه دادن به پیشنهادهای مالی بالا و موقعیت های رفاهی بهتر.

 

منتی بر سر آبادان نیست و فرزند این شهر مخلص آبادان است تا ابد اما به دلم حق بدهید بشکند، به دلم حق بدهید شکسته شود وقتی تماشا می کند مدیریت باشگاه ۲۰۰ میلیون پاداشی که در روزهای تنگ به هم تیمی هایم (با عشق) پرداخت کردم را ندید و اما در مقابل برخی قصورهای غیرعمد را اینگونه چوب کرد و بر سرم زد.

 

امیدوارم بعد از دیدن این نهایت کم لطفی، عزیزان هوادار از این برادر کوچک شان دلخوری نداشته باشند و بدانند که سرباز آبادان بودن برای من همیشه افتخار است، حتی اگر مجبور به کوچم کنند.

 

یا علی مدد"

 

البته این نوع برخورد باشگاه تنها با طالب ریکانی نبوده است و باشگاه اهل شاخه را نیز ۲ درصد به خاطر عدم استفاده از قلم بند جریمه کرده است.

 

همچنین این نوع برخورد باشگاه با ریکانی، واکنش های متفاوتی بین جامعه فوتبال داشت؛ برخی پیشکسوتان اقدام باشگاه را تایید کردند و معتقدند که کاپیتان تیم با رعایت برخی اصول فوتبالی باید الگوی جوان های تیم باشد و برخی مانند پورموسوی سرمربی تیم نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی اش  در اینستاگرام خطاب به ریکانی نوشت "طالب عزیز تو نماد غیرت و تعصب هستی. ما زحمات و تلاش تو را برای تیم شهرت فراموش نمی کنیم و جریمه تو یعنی گل به دروازه خودی زدن است. به جای این که به دنبال رفع مشکلات و پرداخت مطالبات شماها باشند به دنبال جریمه کردن هستند و چه زود آدم ها فراموشکار می شوند. آرپیجی زن ما در کنارت هستیم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied