شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با فروشگاه اینترنتی شمال مال

آشنایی با فروشگاه اینترنتی شمال مال

 

در چند سال اخیر فروشگاه های اینترنتی زیادی پا به عرصه رقابت در بازار ایران گذاشته اند. هرچند در ابتدا عموم مردم تمایل چندانی به خرید اینترنتی محصولات مورد نیازشان نشان نمی‌دادند، اما طی دو سال گذشته و با همه‌گیری ویروس کرونا، خرید اینترنتی تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خانواده های ایرانی شد. در این میان آن دسته از فروشگاه های اینترنتی که قدمت بیشتری داشتند، توانستند اعتماد مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 5 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد.

 

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی شمال مال

معرفی کامل محصولات

یکی از برترین ویژگی های این فروشگاه آنلاین، بررسی کامل مشخصات و ویژگی های همه محصولات است. پس از ورود به صفحه محصولات شما می‌توانید مشخصات کامل، ترکیبات موثر و نیز طریقه مصرف آن ها را مشاهده کنید.

مشاوره رایگان

اگر بر اساس مشخصات نوشته شده در مورد محصول به جمع بندی نهایی برای خرید آن نرسیدید، می‌توانید با شماره ای که جهت مشاوره در این سایت درج شده، تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران مجرب آن‌ها بپرسید. حتی اگر در مورد ترکیب شماره‌های مختلف رنگ مو و یا انتخاب روتین مناسب پوست و موی خود به راهنمایی نیاز داشتید، مشاوران شمال مال قطعاً به کمک شما خواهند آمد.

پرداخت در محل

با آغاز سال 1400 به دلیل درخواست های فراوان و برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، فروشگاه اینترنتی شمال مال شرایط پرداخت در محل را به طور آزمایشی برای خرید لباس بچگانه فراهم نمود. بطوریکه شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را هنگام تحویل محصول پرداخت کنید.

پشتیبانی پاسخگو

قطعاً تا کنون تجربه مکالمه تلفنی با پشتیبانی برخی از سایت‌ ها را داشته اید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی یا پاسخگو نیستند و یا پاسخی را که انتظار دارید از آن ها دریافت نمی‌کنید. اما در این فروشگاه بدون شک تجربه ای خوشایند از دریافت پاسخی درست، به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی خواهید داشت.

تضمین اصالت کالا

در شمال مال شما می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و به هیچ وجه نگران عدم اصالت یا تقلبی بودن محصولات نباشید. آنها همواره تلاش کرده اند تا با ارائه برندهای خارجی اورجینال و ایرانی با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو فراهم کنند.

ارسال سریع

در این فروشگاه ارسال سفارشات در سریع ترین زمان ممکن و حداکثر یک روز کاری پس از ثبت سفارش انجام می‌شود. اتفاقی که این روزها به ندرت شاهد آن هستیم. در موارد خاص و غیر قابل پیش بینی هم، اگر قرار به ارسال سفارش با تاخیر بیش از یک روز کاری باشد، حتماً با خریدار تماس گرفته شده و وی را در جریان امر قرار می‌دهند.

تنوع کالا

در این فروشگاه اینترنتی، بیش از 3000 قلم محصول آرایشی بهداشتی و پوشاک بچه گانه به فروش می‌رسند که طیف وسیعی از انواع محصولات مراقبتی پوست و مو، عطر و ادکلن، اقلام آرایشی، ابزار برقی و لباس‌های نوزادی و بچگانه را در بر می‌گیرد.

انواع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شمال مال

این فروشگاه آنلاین از پنج سال پیش کار خود را آغاز کرده و اکنون به عنوان یک مرجع تخصصی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شود. در کنار این ها شما می‌توانید انواع لوازم برقی آرایشی و نیز عطر و ادکلن های ارجینال را با قیمت مناسب و تخفیفات دوره ای تهیه کنید. شمال مال برای گسترش فعالیت های تجاری خود و تبدیل شدن به مرجعی برای فروش محصولات مرتبط با مادر و کودک، در فاز اول انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه و لباس نوزادی را به لیست اقلام فروش خود اضافه کرد. در ادامه به صورت جزیی‌تر با هرکدام از دسته محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا می‌شویم.

 

1- لباس بچه گانه

خرید اینترنتی لباس بچه گانه کار پیچیده ای نیست. شما می‌توانید بدون صرف وقت زیاد با استفاده از گوشی یا لپ تاپ، لباس مورد نظر خود را تهیه کنید. تنها کافی است اندازه لباس هایی را که در حال حاضر سایز کودکتان است به همراه داشته باشید. در فروشگاه شمال مال به کمک جداول راهنمای سایز، اندازه دقیق هر لباس به تفکیک نوشته شده تا خیال شما از خرید سایز مناسب راحت باشد. در این فروشگاه انواع لباس بچه گانه پسرانه از سن نوزادی تا 8 سال به فروش می‌رسد. همچنین لباس های بچه گانه دخترانه نظیر پیراهن و سارافون، تیشرت و شلوارک، بلوز و شلوار و ... در فروشگاه اینترنتی شمال مال عرضه شده اند. انواع لباس نوزادی سه تکه و دو تکه، سرهمی نوزادی، بادی و شلوار آستین بلند، رامپر و ... در فروشگاه آنلاین شمال مال عرضه می‌شوند. همچنین می توانید ویژگی های خرید اینترنتی یا حضوری لباس نوزادی را در اینجا با هم مقایسه کنید.

 

2- محصولات مراقبت از مو

همیشه در فروشگاه ها با طیف وسیعی از انواع شامپوها روبرو هستید، بنابراین انتخاب محصولی که دقیقاً مناسب موهای شما باشد کاری دشوار است. در فروشگاه شمال مال انواع شامپو ضد ریزش مو، شامپو بدون سولفات و دیگر شامپوهای مخصوص موهای خشک و چرب ایرانی و خارجی اصل به فروش می‌رسند. علاوه بر این انواع روغن مو، ماسک مو برای ترمیم موهای آسیب دیده و یا آبرسانی به موها، سرم و اسپری مو در این فروشگاه موجود است.

 

3- محصولات مراقبت از پوست

در این فروشگاه هدف تنها فروش محصولات نیست، بلکه افزایش آگاهی شما نیز هست. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به محصولات آبرسان و مرطوب کننده پوست، ابتدا بفهمید که پوستتان به آبرسان نیاز دارد و یا مرطوب کننده، سپس اقدام به خرید کنید. همچنین می‌توانید انواع ژل شستشو، فوم های پاک کننده و پن (پاک کننده جامد غیر صابونی)، انواع ضد آفتاب های فیزیکی (معدنی) و ضد آفتاب های معمولی (شیمیایی)، کرم دور چشم، انواع ماسک صورت، انواع لوسیون، ژل، پن و کرم های ضد جوش، انواع محصولات ضد لک و روشن کننده پوست نظیر سرم های ویتامین سی، کرم های روشن کننده، پن های ضد لک، ضد آفتاب ضد لک و شوینده صورت روشن کننده از بهترین برندهای خارجی و ایرانی را در این فروشگاه تهیه کنید.

 

4- محصولات آرایشی

چه آرایشگر حرفه ای باشید و چه مبتدی، کرم پودر نقش مهمی در آرایش روزانه و مهمانی شما دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع کرم پودر با پوشش های طبیعی تا کامل و نوع مایع تا استیکی آن را پیدا کنید. همچنین انواع رژ لب مایع، کرمی، مداد لب، انواع پنکک های پودری و کرمی، انواع ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده با رنگ دانه های فوق العاده مشکی و با کیفیت، انواع خط چشم ماژیکی، کوزه ای، مویی، نمدی و رولی، انواع سایه چشم و انواع رنگ موهای با کیفیت فاقد آمونیاک و رنگ موهای معمولی و با قیمت پایین را از فروشگاه شمال مال تهیه کنید.

 

5- عطر و ادکلن

شما می‌توانید ادکلن های اورجینال خارجی را با کیفیت بالا از فروشگاه شمال مال به صورت اینترنتی خریداری کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی شمال مال با تلاش و همت شبانه روزی یک تیم متعهد و مسئولیت پذیر، به تجربه ای خوشایند همراه با احساس آرامش و امنیت خاطر برای خریداران آن بدل شده و این فروشگاه را نسبت به سایر رقبای خود متمایز کرده است. همین امر موجب اطمینان بیش از پیش خریداران و در نتیجه توسعه بازار برای این سایت خوشنام شده است. به نظر می رسد با این روند به زودی بیش از اینها از شمال مال خواهیم شنید.

 

منبع: اخبار رسمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied