شمانیوز
شما نیوز

در راستای حمایت از فرزندان ایران اسلامی؛

تامین آتیه با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران

با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران و افتتاح حساب های کوتاه مدت و بلند مدت با امتیاز دریافت تسهیلات، می توانید از هم اکنون به فکر فردای فرزندان خود باشید.

تامین آتیه با طرح «آتیه ملی» بانک ملی ایران

این بانک در راستای حمایت از فرزندان ایران اسلامی و تأمین منابع مورد نیاز جوانان این مرز و بوم برای تحصیل، ازدواج، مسکن و... در آینده، «طرح آتیه ملی» را طراحی کرده و جوانان بالای 18سال و پدران و مادران می توانند برای آینده خود و فرزندانشان در این طرح مشارکت و از مزایای آن بهره مند شوند.

در این طرح، متقاضی می تواند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت یا بلند مدت اقدام و از طریق اندوخته سپرده گذاری تدریجی، پس از مدت یک تا 15 سال، از مزایای طرح شامل سود سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین تسهیلات با مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ ویژه استفاده کند.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده گذاری کوتاه مدت یک میلیون ریال و سپرده گذاری بلند مدت10 میلیون ریال است.

در زمان سپرده گذاری، سودی مطابق نرخ مصوب شورای پول و اعتبار به مانده سپرده تعلق خواهد گرفت و دارنده حساب پس از گذشت 5 سال می تواند برای استفاده از تسهیلات بانک اقدام کند.

حداکثر مدت سپرده گذاری طرح در هر دو نوع سپرده گذاری 15 سال است.واریز و برداشت از حساب توسط مشتری بدون محدودیت امکانپذیر است و مشتری در هر زمان می تواند نسبت به بستن حساب خود اقدام و سودهای متعلقه را دریافت کند.

لازم به ذکر است، سپرده بلندمدت یکساله افتتاح و در پایان سال مجدداً تمدید می شود.

همچنین سود سپرده بلندمدت به طور ماهیانه واریز شده و واریز و برداشت از حساب کوتاه مدت ویژه طرح بدون محدودیت توسط مشتری امکان پذیر است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied