شمانیوز
شما نیوز

آخرین خبرها از ساخت شهرک صنعتی خارجی در ساوه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی در ساوه به دلیل داشتن جاذبه‌های متنوعی نظیر نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی مطلوبی برخوردار است که به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران خارجی، زمین این شهرک تا سه هکتار افزایش می یابد.

به گزارش شمانیوز:علی یزدانی - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور - در جریان بازدید از شهرک صنعتی در حال احداث سرمایه‌گذاری خارجی در ساوه که به عنوان دومین شهر صنعتی این شهرستان در حال ساخت است، اظهار کرد: احداث شهرک‌های صنعتی به منظور تقویت حضور سرمایه‌گذاران از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ از یک سو و از سوی دیگر همراهی با صاحبان سرمایه و تسهیل در ایجاد سرمایه‌گذاری منجر به تولید اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شده و با تقویت تولید ملی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعتی و تولیدی محقق خواهد شد.

معاون وزیر صنعت در ادامه با اشاره به احداث دومین شهر صنعتی ساوه در قطب صنعتی کشور به عنوان شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: نظر به استقبال سرمایه‌گذاران از این شهرک صنعتی و بازدیدهای مستمر هیات‌های اقتصادی از کشورهای خارجی برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی زمین این شهرک توسعه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی در ساوه به دلیل داشتن جاذبه‌های متنوعی نظیر نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی مطلوبی برخوردار بوده که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به توسعه این ظرفیت‌ها و استعدادها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمین این شهرک صنعتی1160 هکتار است، افزود: به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران خارجی در این بازدید دستور افزایش زمین شهرک تا سه هکتار صادر می‌شود.

یزدانی بر تسریع در تامین زیرساخت‌های لازم در این شهرک صنعتی تاکید کرد و افزود: طبق برنامه قرار بر این بوده است که در فاز اول 400 هکتار از زمین شهرک به زیرساخت های لازم نظیر زیرسازی، آسفالت، خیابان کشی، شبکه فاضلاب، شبکه توزیع برق، آب و ... تجهیز شود که پیشرفت خوبی در این زمینه مشاهده می شود.

منبع:ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied