شمانیوز
شما نیوز

ئیس پژوهش و توسعه پتروشیمی فجر:

نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم

پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در شرکت پتروشیمی فجر در حال اجرا است که به دنبال اجرای این پروژه نقاط ضعف و قوت درون‌سازمانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر : عظیم مجرد، رئیس پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اجرای پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در این شرکت عنوان کرد: این پروژه برای مدت زمان هشت ماه تعریف شده که چهار ماه آن به بررسی و ارائه راهکار اختصاص داشته و چهار ماه دیگر آن به تدوین پرسشنامه و نظرسنجی برای ارزیابی اثربخشی پروژه.
وی با بیان اینکه پرداختن به ارتباطات درون‌سازمانی مخصوصا برای سازمان‌هایی مانند پتروشیمی فجر که دارند به بلوغ خود می‌رسند، اقدامی مهم و اثرگذار است، گفت: این مسئله از بُعد داخلی از جهت تعامل میان کارکنان با یکدیگر و کارکنان و مدیران با هم و از بُعد خارجی ارزیابی تعامل سازمان با مشتریان، حائز اهمیت است. با احساس نیازی که در این خصوص صورت گرفت، از سال گذشته این پروژه را تعریف و آغاز کردیم.
نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
مجرد با اشاره به اهداف پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی پتروشیمی فجر، تصریح کرد: هدف این پروژه شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های ارتباطی از دیدگاه مدیران و کارکنان به صورت مستقل و همچنین ارائه پیشنهادات است. براین اساس به دنبال آن هستیم تا فرآیندی طراحی کرده و ارتباطات درون‌سازمانی را به صورت سیستماتیک انجام دهیم. شناسایی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی از دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
به گفته وی؛ توسعه خلاقیت‌های کارکنان، افزایش بهره‌وری سازمان، ارتقای انگیزه و مشارکت کارکنان، افزایش اعتماد سازمانی، از دیگر نتایج و دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
رئیس بخش پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به فرآیند‌های اجرا شده در این خصوص، بیان کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت در نظرسنجی این پروژه شرکت کردند و با بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارکنان نیز مصاحبه و نظرسنجی صورت گرفته که نتایج آن به صورت تحلیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مصاحبه و نظرسنجی اولیه انجام شده است، گفت: براساس نتایج بدست آمده راهکار‌های علمی و عملی ارائه می‌شود، پس از آن طی چهار ماه راهکار‌ها را اجرایی کرده و مجددا نظرسنجی برای ارزیابی نهایی انجام خواهیم داد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied