شمانیوز
شما نیوز

آخرین قیمت سکه دوشنبه 2 اردیبهشت

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۳۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

آخرین قیمت سکه دوشنبه 2 اردیبهشت
به گزرش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
آخرین قیمت سکه دوشنبه 2 اردیبهشت در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۷ هزار و ۴۶۰ تومان ارزش‌گذاری شده است ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۷۸ دلار معامله می‌شود. به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم نسبت به روز کاری قبل ۱۰۰ تومان افزایش داده و ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند. برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به روز کاری قبل ۱۵۰ تومان یافته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied