شمانیوز
شما نیوز

در نشست مشترک مدیران عامل دو مجموعه صورت گرفت:

تاکید بر تقویت همکاری های بانک ملت و گروه میهن

مدیران عامل بانک ملت و گروه تولیدی میهن، در نشستی مشترک بر تقویت تعاملات و همکاری های فی ما بین تاکید کردند.

 تاکید بر تقویت همکاری های بانک ملت و گروه میهن

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل همراه با سعید نصری معاون مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه یک، علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، حسین مومنی نژاد مدیر شعب منطقه سه تهران و رضا مجیدی رییس اداره کل اعتبارات این بانک با حضور در محل مجتمع صنایع غذایی میهن، از مراحل مختلف تولید در این مجموعه و شرکت های زیرمجموعه بازدید کردند.

 

در این بازدید که ایوب پایداری مدیرعامل گروه تولیدی میهن نیز حضور داشت، مراحل مختلف تولید بستنی، انواع فرآورده های لبنی و آب میوه را برای مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت تشریح شد.

 

مدیران عامل بانک ملت و مجموعه صنایع غذایی میهن همچنین در نشستی مشترک، راه های تقویت همکاری های طرفین را به بحث و بررسی گذاشتند.

 

مدیرعامل بانک ملت در این نشست با اشاره به این نکته که شرکت هایی مانند گروه میهن که تمامی مراحل تولید محصول را خود انجام می دهند در کشور خیلی کم هستند، اظهار داشت: باید به مدیران این مجموعه بزرگ تولیدی خداقوت گفت که توانسته اند برای خانواده های زیادی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کنند.

 

وی با بیان این نکته که خدمت به چنین مجموعه هایی برای بانک ملت افتخار محسوب می شود، آمادگی کامل این بانک را برای حمایت از طرح های جدید و همچنین تسهیلات دهی به گروه شرکت های تولیدی میهن اعلام کرد.

 

دکتر بیگدلی تصریح کرد: بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک خصوصی کشور این آمادگی را دارد که با توجه به پتانسیل های بالای خود از لحاظ نقدینگی و زیرساخت های الکترونیک، از فعالیت های شرکت های بزرگ تولیدی همچون میهن در سراسر کشور حمایت و به بار نشستن طرح ها و پروژه های جدید آنها کمک کند.

 

وی با تاکید بر این نکته که با وجود بانک ملت، هیچ واحد تولیدی در کشور نباید به دلیل کمبود نقدینگی با کاهش تولید یا تعطیلی رو به رو شود، ادامه داد: گروه تولیدی میهن از گروه های بزرگ و موفق کشور است که علاوه بر اشتغالزایی زیاد، نام خود را به عنوان یک برند بزرگ در کشور و خاورمیانه مطرح کرده است و بانک ملت نیز اعلام آمادگی می کند تا با بررسی راه های همکاری، در آینده تعاملات بیشتری بین دو مجموعه ایجاد شود.

 

ایوب پایداری، مدیرعامل گروه تولیدی میهن نیز در این جلسه، حضور مدیران ارشد بانک ملت را در محل فعالیت های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری های فی ما بین ارزیابی کرد.

 

وی با بیان این نکته که همکاری گروه میهن با بانک ملت از زمان افتتاح شعبه این بانک در اسلامشهر شروع شده است، با قدردانی از همکاری های صورت گرفته تاکنون، خواستار افزایش سطح تعاملات بین دو مجموعه شد.

 

وی با اشاره به قدمت ۴۸ ساله شرکت میهن، از اشتغالزایی مستقیم برای ۱۷ هزار و  ۵۰۰ نفر خبر داد و اعلام کرد که این تعداد تا پایان سال جاری به ۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

مدیرعامل میهن با اشاره به این نکته که شهر لبنیات میهن، بزرگ ترین سایت لبنی کشور و دومین سایت بزرگ خاورمیانه است، سهم این مجموعه را از بازار بستنی ۶۵ درصد، از بازار شیر ۵۰ درصد و از بازار کره کشور حدود ۶۰ درصد خواند و گفت: راه اندازی دو دامداری ۳۰ هزار راسی در برنامه آینده این مجموعه تولیدی قرار دارد.

 

به گفته وی، شرکت طبیعت نیز که تولید یا واردات ۵ کالای اساسی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و چای را بر عهده دارد ازشرکت های زیرمجموعه گروه میهن به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied