شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا امروز | قیمت طلا امروز در بازار

قیمت طلا امروز در بازار امروز | جدول قیمت طلا

قیمت طلا امروز به شرح جدول ذیل می باشد:

قیمت طلا امروز در بازار امروز | جدول قیمت طلا

به گزارش شمانیوز: قیمت طلا امروز در بازار اعلام شد. قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار  1,149,700 معامله شد. آخرین قیمت طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

 

طلا ۱۸ عیار دوباره گران شد

قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار آمریکا افزایش یافت.

بر اساس گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۷۷۸ دلار و ۳۳ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۷۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۰.۲ درصد افزایش، در ۱۷۸۴ دلار و ۶۰ سنت بسته شده بود.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله و ۳۰ ساله آلمان روز سه شنبه از بالاترین رکورد یک هفته اخیر عقب نشینی کرد و شاخص دلار ۰.۲ درصد کاهش یافت. بازده پایین‌تر اوراق قرضه هزینه، نگهداری طلا را کاهش داده و جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند را تقویت می کند.

قیمت طلا همچنین از اظهارات بایدن که تهدید کرد تحریم‌های اقتصادی قوی و تدابیر دیگر را علیه روسیه در صورت تهاجم نظامی مسکو به اوکراین وضع خواهد کرد، حمایت شد. طلا که دارایی امن است، از بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی سود می‌برد.

سرمایه گذاران همچنین منتظر انتشار گزارش شاخص قیمت مصرفی آمریکا هستند که می تواند روی تصمیم بانک مرکزی آمریکا در نشست سیاست پولی هفته آینده تاثیر بگذارد.

بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران گروه بانکی ANZ در یادداشتی پیش بینی کردند نرخ های بهره واقعی منفی می توانند طلا را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در حدود ۱۸۰۰ دلار نگه دارد زیرا فشار نزولی بیشتر احتمالا پس از آغاز افزایش نرخ های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا در اواسط سال ۲۰۲۲ شکل می گیرد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۴۹ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۱.۱ درصد افزایش یافت و ۹۶۱ دلار و ۵۵ سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۸۵۵ دلار و ۱۸ سنت ایستاد.

 

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۱۷ آذر تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۷ هزار و ۷۷۷ تومان‌ رسید.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۷ هزار و ۷۷۷ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۲۲۷ تومان خریداری می‌کنند.

 

قیمت طلا

 

قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بازار آزاد امروز، به رقم ۳۱ هزار و ۴۳۴ تومان رسید.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۷۳۹ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۲ هزار و ۴۲ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۴۰۸ تومان است.

 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌های اعلامی سایت طلا و جواهر تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

 

قیمت طلا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Zahra

    ایشاالله ازاین پایین تربره قیمت هاا

  • ناشناس

    قیمتها بسیار بالا است وزندگی من دیگه زندگی نیست

  • ناشناس

    خیلی عالی

  • ناشناس

    خاک بر سر اونایی که باعث‌ وبانی گرانی هستن