شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

هر آنچه بانوان جهت شرکت در یک باشگاه ورزشی بدان نیاز دارند؟

امروزه ورزش و انجام فعالیتهای ورزشی در میان بانوان همانند آقایان رواج بسیار زیادی دارد, که این مسئله ریشه در دلایل مختلفی, نظیر بهبود سلامت فیزیکی و یا برخورداری از یک اندام مناسب, دارد. حال اگر به تازگی تصمصم گرفتید که ورزش کنید و قصد دارید در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید, شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه وسایلی را برای شرکت در یک باشگاه ورزشی ویژه بانوان باید با خود بهمراه داشته باشید. از اینرو در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی وسایلی که جهت شرکت در یک کلاس ورزشی بدانها نیاز خواهید داشت بپردازیم تا بتوانید با وسایل مناسب در کلاس شرکت داشته باشید.

هر آنچه بانوان جهت شرکت در یک باشگاه ورزشی بدان نیاز دارند؟

به گزارش شمانیوز، وسایل مورد نیاز به شرح زیر میباشد:

1- لباس ورزشی

شاید مهمترین وسیله ای که جهت شرکت در یک کلاس ورزشی بعنوان مثال باشگاه بدنسازی بدان نیاز خواهید داشت, یک دست لباس ورزشی مناسب باشد. از جمله مشخصات لباس ورزشی مناسب زنانه می توان به سبکی و راحتی آن اشاره نمود بطوریکه شما در آن آزادی عمل کافی داشته باشید و تمام بدن شما بتواند حرکات مختلف ورزشی را انجام دهد.

حال در این میان انواع مختلفی از پوشاک ورزشی وجود دارند که شما می توانید هر یک از آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب نمائید, که از جمله آن می توان به نیم تنه ورزشی, تاپ ورزشی زنانه و لگ ورزشی اشاره نمود. 

42bde274-c2b6-4c17-8e89-0b4e9642685d

2- قمقمه آب 

از آنجائیکه در زمان انجام فعالیتهای ورزشی بدن شما بطور پیوسته در حال از دست آب می باشد, از اینرو بهمراه داشتن یک عدد قمقمهآب بسیار ضروری می باشد. این مسئله همچنین باعث رعایت بهداشت فردی در کلاس های ورزشی می شود. قمقمه های آب در ابعاد و اشکال مختلف را می توانید به راحتی در فروشگاههای لوازم ورزشی از جمله فروشگاه لوازم ورزشی برنا اسپرت تهیه نمائید. 

حال اگر در یک کلاس بدنسازی شرکت می کنید و از مکمل های ورزشی بطور پوسته استفاده می کنید ممکن است که یک شیکر بدنسازی انتخاب بهتری برای شما باشد, بدین دلیل که براحتی با آن می توانید مکمل های خود را در آب مخلوط کنید.

3- مت یوگا

یکی از وسایلی که امروزه جزء ضروری ترین وسایل ورزشی به شمار می رود مت یوگا می باشد که این مسئله ریشه در دو دلیل عمده دارد. دلیل اول اینست که استفاده از مت یوگا مانع از تماس مستقیم بدن با سطح زمین می شود. دومین دلیل دیگر استفاده از مت یوگا اینست که یک محدوده مشخص و استاندارد جهت ورزش کردن در اختیار شما قرار می دهد, که این مسئله باعث افزایش تمرکز شما در انجام صحیح حرکات مختلف ورزشی می شود. حال فارغ از اینکه در چه کلاس ورزشی شرکت می کنید همراه داشت یک عدد مت یوگا خالی از لطف نمی باشد.

در زمان خرید مت یوگا بهتر است که بدانید مت های یوگا از جنس های مختلف و در ضخامتهای مختلف تولید می شوند که این مسئله خود باعث افزایش تنوع قیمت در مت یوگا می شود. بطور کلی هر چه ضخامت مت یوگا بیشتر باشد راحتی آن بیشتر اما در مقابل جابجایی آن بواسطه افزایش وزن ممکن است که با دشواری همراه باشد.

a9261f18-9415-4f0a-b321-d50c60c3309f

4- حوله ورزشی

از جمله وسایل ورزشی که جهت رعایت بهداشت فردی بهمراه داشتن آن در باشگاهها ضروری می باشد یک عدد حوله ورزشی می باشد. شما بدین جهت احتیاج به یک حوله ورزشی دارید که بدن شما بطور پیوسته در حال تعریق می باشد, که این مسئله باعث می شود که محیط و سایر لوازم باشگاه کثیف شوند از اینرو بهمراه داشتن یک عدد حوله ورزشی جهت خشک کردن عرق بدن خالی از لطف نمی باشد.

5- ساک ورزشی

حال برای اینکه بتوانید تمامی وسایل ذکر شده در بالا بعلاوه یک جفت کفش ورزشی , البته بغیر از مت یوگا, را به راحتی با خود جابجا کنید احتیاج به یک عدد ساک ورزشی مناسب دارید تا بتوانید تمامی وسایل ذکر شده را به راحتی با خود جابجا کنید. یک ساک ورزشی مناسب, ساکی است که علاوه بر زیبایی, فضای کافی برای وسایل شخصی شما داشته باشد و خیلی دست و پا گیر نباشد.

d7060bc6-907c-4389-91ba-a6266fe8a8f3

حال که با وسایل مورد نیاز جهت شرکت در یک باشگاه ورزشی آشنا شدید, از شما دعوت می کنیم که با مراجعه با فروشگاه لوازم ورزشی برنا اسپرت تمامی وسایل مورد نیاز خود برای شرکت در یک کلاس ورزشی را تهیه نمائید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied