شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

اهمیت خرید لوازم آرایشی اصل و استفاده از شوینده صورت در روتین پوستی

خرید لوازم آرایشی اصل و استفاده از شوینده صورت مهم ترین مرحله در یک روتین پوستی است و مهم ترین نکته در خرید این محصول، توجه به نوع پوست است. انتخاب اشتباه یک محصول مراقبتی و بهداشتی برای پوست می تواند وضعیت پوست شما را تغییر دهد. به طور مثال یک شوینده نامناسب می تواند منجر به ایجاد خارش، سوزش، التهاب و قرمزی در پوست شود.

 	اهمیت خرید لوازم آرایشی اصل و استفاده از شوینده صورت در روتین پوستی

خرید لوازم آرایشی اصل و آشنایی با شوینده صورت

آیا تا به حال به اهمیت استفاده از شوینده صورت و خرید لوازم آرایشی اصل فکر کرده اید؟ به نظر شما استفاده از شوینده ها و انجام یک روتین روزانه چه تأثیری روی وضعیت پوست شما خواهد داشت. با افزایش اطلاع رسانی در زمینه مراقبت های پوستی، میزان استقبال خانم ها برای استفاده از محصولات مراقبت از پوست به شدت افزایش یافته است.

شوینده صورت به منظور حذف انواع آلودگی ها، گرد و غبار و ذرات دود، چربی های اضافی پوست، سلول های مرده پوست و ذرات عرق و غیره موجود روی پوست تولید شده است. همچنین این محصولات معمولاً دارای خواص جانبی دیگری از جمله بستن منافذ باز پوست، روشن کنندگی، جوانسازی و غیره نیز هستند.

شما تنها با خرید لوازم آرایشی اصل و یک شوینده صورت سازگار با نوع پوستتان می توانید از عوارضی همچون ایجاد جوش های زیر پوستی، جوش های سر سیاه، خشکی، ایجاد التهاب و قرمزی و غیره در امان باشید.تتتخ

خرید لوازم آرایشی اصل

ضرورت استفاده از شوینده صورت

بهتر است بدانید که خرید لوازم آرایشی اصل و استفاده از یک شوینده صورت به صورت مداوم و منظم، در نهایت می تواند منجر به بهبود وضعیت پوست شما شود. اما مهم ترین موضوع این است که عدم استفاده از محصولات اصل و سازگار با پوست شما می تواند بر مشکلات پوستی تان بیفزاید.

با افزایش سن میزان مشکلات پوستی از جمله پیری پوست، ایجاد لک ها، تیرگی ها و چین و چروک افزایش خواهد یافت. همچنین پوست طراوت و شادابی خود را به مرور از دست می دهد و کدر می شود. تنها کاری که از دست شما بر می آید رساندن مواد مغذی و محافظت از پوستتان است. رعایت یک روتین پوستی مناسب می تواند بهترین راه حل برای رفع این مشکل باشد.

اگر به انجام آرایش روزانه علاقه مند هستید اهمیت این کار بیشتر می شود. در نهایت خرید لوازم آرایشی اصل و انجام پاکسازی عمقی پوست به کمک شوینده های مناسب، نتیجه ای رضایت بخش را به دنبال خواهد داشت.

معرفی انواع شوینده صورت

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، بهتر است به دنبال خرید لوازم آرایشی اصل و یک شوینده سازگار با نوع پوستتان باشید. شوینده ها در انواع مختلفی تولید می شوند. ژل شست و شو، فوم شست و شو، میسلار واتر، دستمال مرطوب، محلول های پاک کننده، شوینده های کرمی، تونر و غیره از جمله محصولاتی هستند که به منظور پاکسازی پوست صورت تولید شده اند.

 

خرید لوازم آرایشی اصل

  • ژل شست و شو دارای بافتی غلیظ و شفاف است. استفاده از آن نیاز به فیس براش یا ماساژ دادن با آب دارد. این محصول به منظور پاکسازی عمقی منافذ پوست از مواد آرایشی و سایر آلودگی ها استفاده می شود. ژل ها معمولاً برای انواع پوست چرب و مختلط مناسب هستند.
  • فوم شست و شو دارای بافتی سبک و کف مانند است. این محصول برای پاکسازی انواع پوست مورد استفاده قرار می گیرد و در مقایسه با ژل شست و شو ملایم تر است.
  • شوینده های کرمی حاوی مقادیر زیادی مرطوب کننده هستند. این محصول در دسته شوینده های ملایم قرار گرفته و بافتی غلیظ و کرم مانند دارد. این نوع شوینده معمولاً برای پوست های حساس و خشک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • میسلار واتر نوعی محلول پاک کننده است که به آبکشی نیاز ندارد. این محلول می تواند به منافذ پوست نفوذ کرده و آن ها را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کند. این محلول سوسپانسیونی از دانه های روغنی چربی دوست است. اگر پوست چرب یا خشکی دارید حتماً این محصول را در روتین روزانه خود قرار دهید.
  • تونر نیز از دیگر محصولاتی است که به منظور پاکسازی و در عین حال تنظیم ph پوست پس از شست و شو با انواع شوینده صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تونر به صورت محلول است و بافت رقیقی دارد. استفاده از این محصول نیاز به آبکشی ندارد و به تنهایی نمی تواند به عنوان شوینده صورت و پاک کننده آرایش مورد استفاده قرار گیرد.
  • استفاده از سایر پاک کننده ها همچون صابون و دستمال مرطوب برای پاکسازی پوست توصیه نمی شود.

تاتااااااااااااااا

خرید لوازم آرایشی اصل

مزایای شوینده صورت

بهترین راه برای پیشگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک در صورت، خرید لوازم آرایشی اصل و رعایت یک روتین روزانه منظم است. از جمله مزایای استفاده از یک شوینده مناسب و سازگار با پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احیا و بازسازی سلول های پوستی
  • پیشگیری از ایجاد پیری پوست و ایجاد چین و چروک
  • ترمیم و تغذیه پوست
  • افزایش شادابی و سرحالی پوست
  • کمک به شفاف شدن و روشن تر شدن پوست
  • تقویت کلاژن سازی و کاهش لکه های پوستی
  • از بین بردن حالت الاستیک و حس کشیدگی در پوست های خشک و دهیدراته
  • افزایش مقاومت پوست در برابر آلودگی ها
  • برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی از جمله التهابات، قرمزی، خارش و سوزش

مضرات شوینده صورت

تا به اینجا به اهمیت خرید لوازم آرایشی اصل و استفاده از یک شوینده صورت متناسب با نوع پوست صورتتان پی بردید. بهتر است بدانید شوینده ها نیز اگر به درستی انتخاب نشوند می توانند عوارض جانبی به همراه داشته باشند.

به طور مثال شوینده های حاوی ترکیبات سولفات مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورت سولفات می توانند در طولانی مدت منجر به از بین رفتن سد دفاعی پوست شوند. پوست صورت دارای یک لایه خارجی است که از سلول و چربی تشکیل شده و سد دفاعی نامیده می شود. این لایه رطوبت پوست را تأمین می کند و از ایجاد خشکی، کشیدگی، التهاب و چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

همچنین استفاده از شوینده ای قلیایی می تواند تعادل PH پوست را تغییر داده و منجر به چرب شدن آن شود. بهتر است استفاده از شوینده های حاوی سولفات مانند صابون را فراموش کنید. PH یک شوینده صورت مناسب باید کمتر از 5 باشد.

اللللللللللللللللللللللل

فرق شوینده صورت با پاک کننده آرایش

علاوه بر آنکه نیاز است به دنبال خرید لوازم آرایشی اصل باشید، بهتر است برای پاک کردن آرایش چندین مرحله را طی کنید. پاک کننده آرایش با شوینده صورت متفاوت است. دستمال مرطوب و شیر پاک کن نوعی پاک کننده آرایش هستند. اما نمی توانند تمام آلودگی ها از جمله ذرات عرق، چربی، دود و غیره را از روی پوست پاک کنند. برای این کار به انواع شوینده ها نیازمند هستید.

شما می توانید انواع محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده ها از جمله میسلار واتر، تونر و غیره را از فروشگاه اینترنتی فنزا شاپ تهیه کنید. همچنین این مجموعه بهترین مرکز برای خرید لوازم آرایشی اصل می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied