شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بزرگترین مرکز خدمات تبلیغات محیطی تهران کجاست؟

چاپ تبلیغات محیطی، هزینه‌های قابل توجهی دارد و نحوه اجرای آن خیلی مهم است. با توجه به اینکه این تبلیغات برای مدت طولانی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند، در مورد پیدا کردن یک چاپخانه معتبر، علاوه بر قیمت مناسب، موضوع کیفیت چاپ و ماندگاری آن نیز اهمیت دارد.

بزرگترین مرکز خدمات تبلیغات محیطی تهران کجاست؟

در تهران شرکت‌های معتبر و تخصصی محدودی وجود دارند که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه صنعت چاپ ی تبلیغات محیطی فعالیت می‌کنند، ولی ما قصد داریم در این مطلب بهترین آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

یک چاپخانه حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

مجموعه‌هایی که به‌عنوان یک چاپخانه حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات چاپ تبلیغات محیطی شناخته می‌شوند، دارای یک سری ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

قیمت مناسب و اقتصادی؛ یک چاپخانه حرفه‌ای قیمت گذاری خدمات خود را طوری انجام می‌دهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا کمتر و رقابتی باشد.

تضمین سلامت محصول؛ یک چاپخانه حرفه‌ای همیشه به دنبال ارائه بهترین کیفیت چاپ خدمات است، و اگر خطایی احتمالی در چاپ محصول ایجاد شود، حتماً پاسخگو و به دنبال رفع آن خواهد بود.

ارسال فوری به سراسر کشور؛ تحویل به موقع سفارش مشتریان یکی از نشانه‌های حرفه‌ای بودن و ارزشمند بودن مشتریان برای یک چاپخانه است.

امکان ثبت سفارش آنلاین؛ از دیگر ویژگی‌های یک چاپخانه حرفه‌ای امکان ثبت سفارش آنلاین است، که باعث صرفه‌جویی در زمان، و هزینه مشتریان خواهد شد.

 

معرفی بهترین مرکز چاپ تبلیغات محیطی تهران

مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز چاپ تبلیغات محیطی در تهران با نام آشنای چاپ سبحان به‌عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات صنعت چاپ و تبلیغات محیطی به‌ویژه چاپ بنر است، که فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپ آغاز نموده و به‌واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ بنر، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید.

وجه تمایز چاپ سبحان در مقایسه با سایر چاپخانه‌ها این است که:

  • سفارش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌کند
  • قیمت‌های رقابتی و تضمینی ارائه می‌کند
  • قیمت‌ها را آنلاین و دقیق محاسبه می‌کند
  • چاپخانه‌ای با بهترین تجهیزات، مجهز و پیشرفته است
  • بهترین کیفیت چاپ را ارائه می‌کند
  • فرآیند ثبت سفارش در سایت sobhanprint.com ساده و مطمئن است

 

معرفی خدمات تبلیغات محیطی چاپ سبحان

تبلیغات محیطی از نظر نوع جنس و متریال چاپ، انواع مختلفی دارند. هر کدام از این متریال‌ها مصارف خاص خودشان را دارند، که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  1. خدمات چاپ پلات لمینت

چاپ پلات یکی از انواع خدمات چاپ دیجیتال فضای داخلی یا indoor و روشی سریع و با کیفیت برای چاپ در تیراژهای کم و محدود است. متریال مورد استفاده در چاپ پلات لمینت، انواع کاغذ کوتد با گرماژهای مختلف، کاغذ فتو ساتین و کاغذ کوتد گلاسه است. از چاپ پلات برای چاپ عکس، نقشه و انواع پوسترها استفاده می‌شود.

  1. خدمات چاپ بنر

این بنرها معمولاً تا عرض رول 320 سانتی‌متر قابل چاپ هستند، و برای مصارف مختلف بنر تسلیت، بنر تولد، بنر سر درب مغازه‌ها و پاساژها و نیز بنر غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شوند. معمولاً دوام و ماندگاری بالایی دارند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند. این بنرها کاملاً مقاوم به رطوبت، باران و برف و... هستند و نسبت به آسیب‌های سطحی، تا شدن، کشیده شدن و حتی حرارت مقاوم هستند.

  1. خدمات چاپ بنر عرض بالا

بنر عریض یا بنر عرض بالا از نظر متراژ عرض رول کمی بزرگتر از بنرهای معمولی است. چاپ بنر در حال عادی روی رول عرض 320 سانتی‌متر انجام می‌شود، ولی در بنر عرض بالا، چاپ تا عرض 500 سانتی‌متر انجام می‌شود و البته طول 45 متر! برای چاپ طرح‌های با عرض بیشتر نیز معمولاً طرح را به‌صورت لت بندی چاپ می‌شود، و قطعات را توسط چسب بنر به هم می‌چسباند و یک بنر یکپارچه بزرگ آماده می‌شود؛ البته این کار فقط در تخصص چاپخانه‌های حرفه‌ای است.

  1. خدمات چاپ مش

چاپ مش یکی از انواع استیکرهای پشت چسبدار است، که غالبا روی شیشه نصب می‌شود. وجه تمایز اصلی این نوع استیکر، نسبت به سایر انواع آن در قابلیت عبوردهی نور است. مش در دو نوع مات و براق موجود است و به‌دلیل مقاومت بالایی که به کشش و صدمات سطحی دارد، برای استفاده در طولانی مدت بسیار مناسب بوده و در هر سایز و تیراژی قابل چاپ است.

  1. خدمات چاپ فلکسی

فلکس یا فلکسی فیس یکی از انواع خدمات چاپ بنر تبلیغات محیطی است. این متریال کاملاً مشابه بنر است با این تفاوت که به خاصیت عبوردهی نور شهرت دارد؛ یعنی می‌تواند نور را از خود عبور دهد، در حالی که چاپ بنر این ویژگی را ندارد، و نور از جلو به آن تابانده می‌شود؛ بنابراین چاپ فلکس برای بیلبوردهایی که نیاز به نورپردازی داخلی ندارند یا از جنس بک لایت نیستند، بنر مناسب‌تر است.

  1. خدمات چاپ وینیل و استیکر

چاپ وینیل، استیکر یا برچسب محصولی از جنس پی‌وی‌سی است، که برای تبلیغات در فضاهای خارجی و یا داخلی استفاده می‌شود و انواع مختلفی دارد؛ از جمله چاپ وینیل شیشه‌ایی، چاپ وینیل مات و چاپ وینیل براق. چاپ استیکر با توجه به قابلیت پشت چسبدار بودن، جنس بسیار مقاوم آن نسبت به کشش و صدمات ناشی از اشیا و شرایط محیطی، قابلیت چاپ‌پذیری بسیار بالای آن، تنوع در مات و براق بودن سطح آن به‌طور وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. خدمات چاپ بنر دوطرفه و لمپوست بنر

بنر دوطرفه یا بنر دورو قابلیت چاپ بر هر دو سطح بنر را دارد. لمپوست بنر سازه‌ای است که چاپ بنر دورو بر روی آن نصب می‌شود و معمولاً در مکان‌های پرتردد مانند وسط پارک‌ها، جاده‌های دوطرفه یا بولوارها قرار می‌گیرد تا افرادی که در هر دو طرف مسیر تردد دارند بتواند پیام هر دو طرف را براحتی مشاهده کند.

  1. خدمات چاپ کنواس و بوم نقاشی

کاغذ کنواس، بسیار انعطاف‌پذیر و ضخیم است، و از نظر ظاهری به بوم نقاشی شبیه است. به‌دلیل نوع بافتی این جنس، پس از چاپ دقیقاً مشابه بوم نقاشی طبیعی و نقاشی رنگ روغن دیده می‌شود؛ از این مورد می‌توان به‌عنوان نقطه قوت چاپ کنواس یاد کرد.

  1. خدمات چاپ فلت بد و چاپ مستقیم یووی

چاپ فلت بد همان چاپ مستقیم اجسام است، که به چاپ روی متریال‌های رول و قابل انعطاف، مانند چرم، کنواس، بوم نقاشی و... شناخته شده است. در این نوع چاپ، از حلال رنگ کمتری استفاده می‌شود و جوهرهای به کار رفته به‌سرعت خشک می‌شوند؛ به این ترتیب کیفیت، شفافیت و تراکم ذرات تصویر حفظ می‌شوند و ما چاپی بسیار با کیفیت را تجربه خواهیم کرد.

  1. خدمات چاپ بک لایت

بک لایت متریالی از جنس PVC خشک است، که قابلیت عبوردهی نور دارد. برای اینکه لایت باکس بتواند توجه بیننده را بخوبی جلب نماید، انتخاب ما در نوع چاپ بک لایت و خروجی آن بسیار مؤثر است. همچنین کیفیت طرح نیز نقش مهمی در کامل کردن زیبایی چاپ بک لایت دارد. هرچه طرح تصویر مورد نظر شما دارای رنگ‌های تیره‌تری باشد، چاپ لایت باکس زیباتر خواهد بود و جلوه بیشتری خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied