شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

معرفی بهترین سایت فروش قطعات موبایل

امروزه اولین کاری که اغلب افراد پس از بیداری از خواب انجام می‌دهند چک کردن گوشی تلفن همراه است! این مسأله به خاطر این است که این گجت‌های هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی امروزه بشر تبدیل شده‌اند طوری که به نظر می‌رسد برای بسیاری، زندگی بدون آن‌ها غیرممکن است.

معرفی بهترین سایت فروش قطعات موبایل

چک کردن و پاسخ دهی به‌ایمیل‌ها، پیام‌ها و تماس‌ها، عکاسی کردن و فیلم گرفتن، پخش موزیک، فایل‌های صوتی و ویدئویی مختلف، گشت و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی، ضبط صدا، استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، انجام دور کاری، تحصیل مجازی و... تنها بخشی از بی‌شمار کار‌هایی هستند که شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند انجام دهید. بسیار شگفت‌انگیز است که از به هم پیوستن یک سری تنظیمات نرم‌افزاری و کنار هم قرار گرفتن قطعاتی کوچک بتوان به این‌همه قابلیت دست یافت. اما موبایل‌ها نیز همانند هر وسیله الکترونیکی دیگر روزی خراب می‌شوند و در چنین موقعیتی شما به تعمیر کردن آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. تعمیرات نرم‌افزاری موبایل‌ها برخلاف کامپیوتر‌ها چندان پیچیده نیست اما همانند هر وسیله الکترونیکی دیگر، تعمیر سخت‌افزاری موبایل فرآیندی سخت و نیازمند دانش بالاست. خرید قطعات موبایل سامسونگ به عنوان مهم‌ترین بخش از اغلب فرآیند‌های تعمیر، مسأله‌ای مهم به حساب می‌آید. در ادامه به اهمیت قطعات موبایل اصل از یک فروشگاه معتبر نظیر شیراز پکن پی خواهید برد و با این فروشگاه به عنوان بهترین سایت فروش قطعات موبایل بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا خرید قطعات موبایل سامسونگ اصل، مهم است؟

فرقی نمی‌کند که برند گوشی موبایلی که در اختیار دارید سامسونگ باشد یا آیفون، شیائومی، هواوی و... در هر صورت اگر در فرآیند تعمیر آن به تعویض قطعات نیاز پیدا کردید باید بدانید که خرید قطعات غیر اصل به هیچ عنوان توصیه شده نیست. یک گوشی موبایل، سیستمی به هم پیوسته از قطعاتی است که هر کدام وظایف جداگانه و یا مشترکی را به دوش می‌کشند. اختلال در عملکرد هر کدام از قطعات گفته شده می‌تواند این سیستم یکپارچه را به کلی از کار بیاندازد. بنابراین استفاده از قطعاتی که کیفیت بسیار پایینی دارند و توسط شرکت سازنده موبایل ساخته نشده‌اند می‌تواند بر روی عملکرد دیگر قطعات تأثیر منفی گذاشته و به طور کلی، از سلامت گوشی موبایل شما بکاهد.

همچنین خوب است بدانید که چنین قطعه‌ای مدت زمان زیادی دوام نمی‌آورد و در عرض چندین هفته یا حتی در مواردی چندین روز از کار می‌افتد. در واقع با خرید قطعات غیر اصل و بی‌کیفیت، شما تنها خرید قطعه اصلی را برای مدت زمانی کوتاه به تأخیر می‌اندازید. چرا که پس از مدت زمان کوتاهی، قطعه مذکور از کار افتاده و پس از آن متوجه می‌شوید که باید از ابتدا اقدام به خرید قطعه اصل می‌کردید و پول خود را بر سر قطعات بی‌کیفیت و بی‌ارزش هدر نمی‌دادید.

توصیه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند که چگونه از خرید قطعات غیراصل اجتناب بورزید اما واقعیت این است که گرچه قطعات موبایل سامسونگ غیراصل و یا قطعات غیراصل متعلق هر برند دیگری، از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند اما سازندگان آن‌ها از لحاظ کپی‌برداری ظاهری در کار خود حرفه‌ای هستند! بنابراین در هر صورت امکان خرید قطعات بی‌کیفیت و فیک وجود دارد مگر این‌که به منبع مورد اعتمادی مراجعه کنید. مرکز قطعات موبایل شیراز یعنی شیراز پکن، با ارائه محصولات صد درصد اصل و باکیفیت می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

شیراز پکن مرکز جامع انواع قطعات موبایل

شیراز پکن در واقع مرکزی است که در زمینه تعمیرات تخصصی و همچنین ارائه قطعات موبایل فعالیت می‌کند. شما علاوه بر این‌که می‌توانید تعمیرات خود را به دست تکنسین‌های مجرب شیراز پکن بسپارید می‌توانید قطعات موبایل سامسونگ و سایر برند‌ها را با اطمینان خیال کامل از کیفیت بالا، از شیراز پکن خریداری نمایید. در ادامه با ویژگی‌های این فروشگاه آشنا خواهید شد.

ارائه محصولات برند‌های مختلف

در این مطلب بیشتر در مورد قطعات موبایل سامسونگ صحبت شد اما برند سامسونگ تنها برندی نیست که شما می‌توانید قطعات آن را در شیراز پکن به راحتی بیابید. شیراز پکن ارائه دهنده قطعات موبایل آیفون، سونی، هواوی، شیائومی، ایسوس، لنوو، نوکیا و... نیز می‌باشد.

تنوع محصولات

کم‌تر فروشگاه قطعات موبایلی پیدا می‌شود که قطعات مختلف موبایل را ارائه دهد. اما شما به هر دلیلی که به خرید قطعات موبایل احتیاج پیدا کنید می‌توانید مطمئن باشید که قطعه مورد نظر را در شیراز پکن خواهید یافت. از قطعات پرفروشی نظیر خشاب سیم کارت، درب پشت، دوربین جلو یا دوربین پشت موبایل، اسپیکر و میکروفون موبایل گرفته تا قطعاتی نظیر فلت پاور شارژ، برد شارژ، کانکتور باتری، تاچ ال سی دی، بازر صدا و... همه در شیراز پکن موجود هستند.

ارائه قطعات قدیمی و نادر

یافتن قطعات موبایل سامسونگ قدیمی و یا دستگاه‌های متعلق به سایر برند‌های پر قدمت نظیر نوکیا، بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد. همه ما تصور می‌کنیم این یافتن این قطعات دیگر غیرممکن است و گوشی قدیمی شما برای همیشه از کار افتاده است. اما ممکن است بخواهید که به شیراز پکن جهت یافتن قطعات قدیمی و نادر سری بزنید. اگر قطعه مورد نیاز قدیمی شما یافت شد (که احتمالاً آن کم نیست) شما می‌توانید موبایل قدیمی خود را دوباره قابل استفاده کنید!

خرید از شیراز پکن

شیراز پکن با نزدیک به دو دهه سابقه (تأسیس ۱۳۸۳) یکی از فروشگاه‌های قدیمی و نام آشنا در شیراز است که بسیاری آن را به عنوان بهترین فروشگاه قطعات موبایل شیراز می‌شناسند. امروزه به لطف اینترنت و تکنولوژی، این فروشگاه به صورت آنلاین خدمات خود را به هموطنان عزیز در سر تا سر کشور ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید از شیراز پکن به سایت آن به نشانی اینترنتی https://shirazpekan.com/ مراجعه نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied