شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ورق آجدار روغنی و‌ ورق گالوانیزه

آهن ‌آلات ایوز خانی جامع ترین بورس تخصصی آهن آلات فولاد و استیل در ایران، عرضه و فروش انواع تیر آهن, تیرآهن کارخانه, لوله و پروفیل, فولاد آلیاژی, لوله مانیسمان, میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد ساده, نبشی و ناودانی, فروش انواع ناودانی, لوله و پروفیل, قیمت انواع نبشی, ورق آهن و فولادی, ورق آجدار, ورق استیل آلیاژی, ورق استیل, پخش ورق رنگی, فروش ورق روغنی, ورق سیاه ارزان, ورق استیل ساده, قیمت ورق گالوانیزه را به سراسر ایران ارائه می دهد.

ورق آجدار روغنی و‌ ورق گالوانیزه

فعالیت اصلی ما پخش ورق آجدار ساده و ‌آلومینیوم‌ , ورق روغنی ST12 ST13 ST14 , قیمت ورق سیاه ST37 ST52 CK45 A516 , فولاد آلیاژیA283 , لوله و پروفیل, فروش ورق گالوانیزه آبکاری و فابریک, ورق رنگی شیروانی طرح سفال کرکره ارزان, تیرآهن کارخانه, ورق استیل بگیر و استیل نگیر, میلگرد آهن آلیاژی 304L , استیل آلیاژی 316L , پخش ورق آلیاژی Ck75 , فولاد آلیاژی A36 , ورق A283 Gr C , لوله و پروفیل A285 , فولاد آلیاژی CK60 , قیمت ورق CK45 , فولاد آلیاژی CK10 , ورق ST52 , میلگرد CK15 , فولاد آلیاژی CK22 ارزان, لوله و پروفیل CK60 , فروش فولاد آلیاژی A516 Gr 70 , فولاد آلیاژی ST37 , ورق هاردوکس 400 ، پخش ورق هاردوکس 450 ، ورق هاردوکس 500 , استیل آلیاژی MO40 , تیرآهن کارخانه, آهن آلیاژی ST44 ارزان, فولاد آلیاژ استیل 304 ، انواع مقاطع قوطی ، لوله و پروفیل های فولادی با بالاترین کیفیت می باشد. کادر متخصص با تسلط کامل بر فرآیندهای تولید محصولات، تامین نیازهای خریداران را تضمین می کنند.

http://imenfoolad.com

ورق آلیاژی قسمت زیادی از آهن الات را تشکیل می‌دهد به گونه‌ای که برای تولید فلزات مختلف و همچنین مصارف متفاوت آن را با فلزهای مختلفی ترکیب می‌کنند تا بتوانند نیاز خریداران را به بهترین شکل برطرف کنند. ورق آلیاژی در واقع نوعی ورق آهن به شمار می‌آید که دارای ترکیبات شیمیایی خاصی بوده و می‌توان گفت با ورق آهنی که ترکیبات آن ورق آهن اصل است بسیار متفاوت می‌باشد. ورق آلیاژی با استفاده از ترکیبات شیمیایی متفاوتی از طریق نورد گرم کردن به دست می‌اید. در بازار فروش ورق آلیاژی این محصول کاربردهای زیادی دارد. شما می‌توانید در بازار فروش ورق آلیاژی به مزایای استفاده از این نوع ورق پی ببرید. استفاده از ورق آلیاژی باعث افزایش سختی فلز می‌گردد که همین عامل باعث می‌شود از آن در مکان‌ها و یا در ساخت وسیله‌هایی که نیاز مقاومت زیاد دارند استفاده کرد.ورق آجدار استیل با نام های دیگر مانند ورق کف سازی و یا ورق شطرنجی شناخته می شود که دارای کاربردهای زیادی در این زمینه می باشد. ورق آجدار استیل نوعی ورق فلزی است که به روش نورد گرم تولید می گردد.

http://imenfoolad.com

برای تهیه ورق آجدار استیل از ورق استیل 304 استفاده می شود که دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و بیشتر برای محیط هایی که دارای نم هستند و یا مرطوب می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ورق آجدار استیل دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به چند مورد از آن اشاره می شود.این ورق آجدار استیل دارای سطح روشن و شفاف است و همچنین بسیار مقاوم می باشند و برای کف کشتی ها از آن استفاده می شود. ورق آجدار استیل در برابر سطوحی که لغزنده هستند دارای مقاومت نیز می باشند. فروش ورق آجدار استیل در بازار این روزها رونق زیادی پیدا کرده است و همه افرادی که نیاز به ورق آجدار استیل دارند می تواندد به راحتی آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کنند.همچنین ورق آجدار استیل یکی از مهمترین ورق های موجود بوده و دارای مزایای زیادی می باشد که تمامی کارخانجات سعی می کنند بهترین نوع آن را تولید کنند و با قیمت مناسب در اختیار خریداران آن قرار دهند.

 

ورق گالوانیزه از فولاد با دوام و مقاوم ساخته شده است که فرآیند گالوانیزه گرم را برای پوشش دادن آنها در یک لایه روی انجام می دهد تا سختی و دوام سطح را افزایش دهد.مشتریان عزیز می توانند با بهترین قیمت ورق گالوانیزه از گروه صنعتی عیوض خانی تهیه کنند . ورق فلز مقاومت در برابر خوردگی بسیار بهتری نسبت به فولاد تصفیه نشده می دهد و به آن اجازه می دهد دوام بسیار بیشتری در برابر عناصر داشته باشد. که با توجه به مناسب بودن قیمت ورق گالوانیزه بسیار ایره آل می باشد .صفحه یا قیمت ورق گالوانیزه که برای پروژه های مختلفی از جمله مبلمان ، تابلوهای اتومبیل ، ساخت عمومی و موارد دیگر استفاده می شود بسیار مناسب می باشد.

 

آدرس : تهران، شادآباد (بازار آهن غرب تهران)، بلوک 1، پلاک 21

تماس :

02166672131

02166672132

02166673596

02166674658

02166673516

همراه : 09126158838

همراه : 09121490460

فکس : 02166670212

ایمیل : info@imenfoolad.com

وب سایت های ما :

http://imenfoolad.com

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied