شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کانکس آرایشگاه چیست و چه کاربردی دارد

کانکس آرایشگاهی که یکی از کاربردی ترین سازه های پیش ساخته محسوب میشود. با شنیدن نام این سازه میتوان به نوع کاربرد آن پی برد در این مطلب قصد داریم شما را با کانکس پیش ساخته آرایشگاهی تولیدی مامیس کانکس آشنا کنیم که دارای ویژگی های بسیار زیادی نسبت به دیگر سازه ها است. در ادامه با ما همراه باشد تا علاوه بر توضیحات تکمیلی در این باره شما را با نحوه خرید آن نیز راهنمایی کنیم.

کانکس آرایشگاه چیست و چه کاربردی دارد

کانکس آرایشگاهی در کجا کاربرد دارد

خب همانطور که از نام آن پیداست این سازه به عنوان مکانی برای اصلاح مو و سر و همچنین گریم محسوب میشود به طور کلی در مکان هایی که در زیر اعلام میکنیم بیشترین کاربرد را دارند:

  • پایانه های مسافری
  • فرودگاه های بزرگ و کوچک
  • در برخی از ایستگاه های مترو بزرگ
  • نمایشگاه ها
  • سالن های همایشی دانشگاه ها
  • و...

برای جلسات مهم و صرفه جویی در وقت، ممکن است افراد به آرایشگاه و آرایش سریع نیاز داشته باشند تا مایل به شرکت در یک کنفرانس یا ملاقات با افراد خاص باشند. از این رو قرار دادن کانکس در این گونه مکان ها یک ضرورت محسوب می شود و در سال های اخیر شاهد این هستیم که با تجهیز و نصب آن در این مکان ها این امر به دست آمده است که افراد دیگر در صف های طولانی مدت آرایشگاه نمی ایستند.

گاهی درست در کنار غرفه آرایشگاه که گاه مانند غرفه فروشگاهی است، فروشگاه های کوچک کفش و پوشاک می سازند تا افراد بتوانند در صورت نیاز لباس عوض کنند و نیازهای اولیه پوشاک خود را خیلی سریع برآورده کنند. البته هدف از ساخت یک فروشگاه بزرگ نبود، بلکه فقط برای در دسترس بودن و افزایش رضایت مسافران یا عموم مردم در چنین مکان‌هایی بود و ناگفته نماند که طبق بررسی‌ها از فروش نسبتا خوبی برخوردار هستند.

کانکس آرایشگاهی چه مشخصاتی دارد

معمولاً قصد افرادی که به آرایشگاه می روند زیباتر کردن ظاهرشان است و این جمله خود گویای این است که ظاهر آرایشگاه باید با استفاده از طرح ها، متریال ها، تکنیک های نورپردازی و ترکیب رنگ ها زیبایی و طراحی خاصی داشته باشد.

این ظاهر زیبا را می توان به روش های مختلفی در اختیار یک آرایشگر قرار داد. این سازه از نظر مشخصات فنی و اصول مهندسی باید دارای فضای داخلی حداقل 14 متر مربع با کف سرامیک و دیوارپوش های قابل شستشو باشد تا تمامی نکات بهداشتی رعایت شود و همچنین فضاهای داخلی کمی متفاوت با فضاهای داخلی باشد.

مشتریان و سینک ظرفشویی برای ایجاد روابط کاربری مناسب در داخل سالن کافی است. تا جایی که امکان دارد باید یک دیوار شیشه ای وجود داشته باشد که نور طبیعی در چنین ساختاری وارد فضا شود، اما اگر چنین ساختاری وجود نداشته باشد. شرایط این کار را می توان با روشنایی با لامپ های هالوژن انجام داد.

کانکس آرایشگاهی چگونه ساخته میشود

به طور معمول این سازه در کارخانه تولید می شود و یک بار به محل مورد استفاده منتقل می شود و در برخی موارد به دلیل محدودیت های فعلی، پرده هایی برای آرایشگاه ساخته می شود. محل نصب آن باید به گونه ای باشد که راهروها، راهروهای فرعی و حتی گوشه های حیاط بهترین گزینه در این مورد باشد و محدودیت خاصی برای دید بیرون وجود نداشته باشد، اما اگر کاربر آرایشگاه زنانه است، فیلترهایی برای دسترسی غیر مستقیم ایجاد شود. یا نمایش برای محافظت از حریم خصوصی در داخل این سازه نصب میشود که از بیرون نمای داخلی قابل مشاهده نباشد به طور کلی کانکس های آرایشگاهی باید دارای امنیت نیز باشند و از این رو در ساخت آن ها کارشناسان مامیس کانکس خیلی دقت عمل به خرج میدهند تا علاوه به صرفه تر شدن قیمت کانکس امنیت و ظرافت آن نیز باقی بماند..

مهم ترین نکات در خرید و استفاده از کانکس آراشگاهی

شما کاربران عزیز که تا به اینجای این مطلب با ما همراه بودید قطعا قصد خرید یک سازه پیش ساخته با کیفیت را دارید که بتوان سالیان سال از آن به عنوان یک کانکس زیبا و شیک استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از نکات در خرید این سازه را برای شما عرض کنیم.

  1. ابعاد و محل نصب سازه پیش ساخته را به دقت اندازه گیری کنید تا سازه متناسب با فضای شما طراحی و ساخته شود.
  2. دسترسی به خروجی آب و خروجی فاضلاب برای استفاده در آرایشگاه ضروری است زیرا نیاز به شستشوی مداوم دارید. پس مطمئن شوید که به این گزینه دسترسی دارید. در غیر این صورت، محدودیت هایی مانند استفاده از تانکر می تواند گزینه بعدی شما باشد.
  3. مکانی که آرایشگاه در آن ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد در تعیین ظاهر و طراحی کار مهم است زیرا باید با طراحی مجموعه (به عنوان مثال فرودگاه یا ایستگاه ها) هماهنگ باشد و اینکه آیا در داخل خانه از آن استفاده می کنید یا خیر. باید سایه، پوشش باران و حفاظت ایمن را برای دیوارهای شیشه ای در نظر بگیرید (بهتر است از کرکره استفاده کنید).
  4.  همیشه متحرک باشید و بدانید که به دلیل تغییر نقشه های ترکیبی ممکن است از شما به عنوان صاحب آرایشگاه بخواهند ساختمان را جابجا کنید پس بهترین گزینه این است که از کانکس متحرک بهره مند شوید و این مدل را خریداری نمایید هرچند که قیمت کانکس در این مدل کمی بالاتر از مدل های ساده تر میباشد.
  5. به عنوان پیشنهاد برای نکته آخر، در این مقاله در نظر بگیرید که ظاهر آراسته و تمیز و رنگ زیبای آرایشگاه تاثیر زیادی در درآمدزایی و کارایی کسب و کار شما دارد، بنابراین در مرحله طراحی زیبایی ارجحیت دارد. و هنگام استفاده از آنهمیشه به ظاهر و تمیزی آن توجه کنید زیرا این عملکرد ارتباط تنگاتنگی با افزایش مشتری و درآمد دارد.

5a81b0d0-281e-4a86-addf-c29229d4bd0d

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شما را با کانکس آرایشگاهی آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در این رابطه بدهیم. شما میتوانید از کارخانه تولیدی مامیس کانکس به عنوان بهترین شرکت در این حوزه استفاده کنید و هر محصولی که مد نظر دارید را فقط به کارشناسان مامیس کانکس توضیح دهید تا در کمترین زمان و مقرون به صرفه ترین هزینه برایتان سازه را آماده ارسال کنند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55935891-021 یا 09128986198 تماس بگیرید و یا از سایت آن ها به آدرس www.mamisconex.com دیدن نمایید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied