شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نرم افزار‌های آنلاین

همانطور که می‌دانید ویروس کرونا اثرات منفی بسیاری را بر سبک زندگی ما و همچنین کسب و کار‌های مختلف گذاشته است.

نرم افزار‌های آنلاین

. از پر اهمیت‌ترین موضوعاتی که بسیار مورد لطمه از باب کرونا قرار گرفت، بحث علم و آموزش بوده است. به همین جهت آموزش و یادگیری آنلاین جایگزین مراجعه حضوری به مراکز علمی-آموزشی شده‌اند. آزمون ساز، پرسشنامه و فرم ساز‌ های آنلاین بسیاری با امکانات و خدمات متفاوت شکل گرفته‌اند تا مشکلات ناشی از این تغییر سبک آموزش را برطرف سازند. در ادامه به بررسی عملکرد و ویژگی‌های منحصر به فرد و کارکرد هر کدام از این نرم افزار‌ها می‌پردازیم.

 

آزمون ساز آنلاین

چنانچه تمایل دارید برای مدارس و یا دانشگاه‌ها آزمون‌هایی به صورت آنلاین تشکیل دهید و یا دوره‌های آموزشی ویژه‌ای ارائه دهید، پیشنهاد ما برای شما بهره گیری از خدمات و امکانات سایت آنلاین آزمون ساز ایپول می‌باشد. با استفاده از این سایت می‌توانید به آسانی آزمون‌های مدنظر خود را طراحی نمایید و آن‌ها را خود کنترل کنید.

در این نرم افزار می‌توانید انواع پرسش‌های چند گزینه‌ای و همچنین آزمون‌های تشریحی را طراحی نمایید و به صورت آنلاین برگزار کنید.

معمولا در آزمون‌های آنلاین، احتمال تقلب بالا می‌رود. این نرم افزار همچنین برای رفع این مشکل خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نمایش اتفاقی ترتیب گزینه‌ها، نمایش اتفاقی ترتیب انواع سوالات و تشکیل دادن آزمون‌هایی غیر یکسان با منابع اطلاعاتی غیر مشابه و مجزا برای هر کدام از داوطلبان از نمونه تمهیداتی هستند که آزمون ساز ایپول برای شما در نظر گرفته است.

این نرم افزار امکان درآمدزایی را برای شما نیز فراهم ساخته است. بدین صورت که می‌توانید مبلغی برای شرکت در آزمون در نظر بگیرید. بدین شکل داوطلبان ابتدا می‌بایست هزینه مد نظر شما را پرداخت نمایند و سپس به صفحه برگزاری آزمون هدایت می‌شوند.

با استفاده از ویرایشگر پیشرفته تعبیه شده در این نرم افزار می‌توانید انواع سوالات ریاضی، فیزیک و یا حتی شیمی‌ را به راحتی طراحی نمایید. همچنین استفاده از شکل و تصویر و نمودار نیز در این برنامه برای شما در نظر گرفته شده است.

29c58831-a4f2-40f5-a712-60683d40c90d

همه شرکت کنندگان می‌توانند به محض پایان آزمون، درصد و رتبه و تراز در هر درس و نمودار پیشرفت و همچنین پاسخ‌های تشریحی پرسش‌ها را بررسی نمایند. همچنین بلافاصله پس از اتمام زمان آزمون می‌توانید گزارشات متفاوت آماری و همچنین مسائل مرتبط به تحلیل و بررسی آزمون را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از این اطلاعات خروجی اکسل نیز تهیه نمایید.

مدیر برگزاری آزمون می‌تواند اخبار و اطلاعیه‌های مختلف را به صورت جداگانه برای داوطلبان و همچنین شرکت کنندگان در آزمون در پنل اختصاصی هر کدام قرار دهد. علاوه بر این از طریق پیام کوتاه نیز این اطلاعات قابل انتشار می‌باشند.

ایجاد انواع دوره‌های علمی-آموزشی مجازی در بستر این نرم افزار و ایجاد سایت آزمون به طور ویژه از دیگر امکاناتی است که این برنامه به شما عرضه می‌دارد‌.

 

پرسشنامه آنلاین

پرسشنامه ابزاری است که تمامی ‌اقشار جامعه از دانشجو تا صاحبان کسب و کار برای رشد و ارتقای دانش خود به آن احتیاج دارند. نرم افزار پرسشنامه آنلاین می‌بایست امکاناتی را در اختیار مشتریان خود ارائه دهد تا سادگی، استفاده آسان، انواع نیاز‌های ساده و پیشرفته مخاطبان و همچنین ویژگی کاربرپسند بودن را داشته باشد.

ایپول پرسشنامه قوی می‌باشد که خدمات به روز دنیا را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. به طور کاملا زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به مشکلات و نیازمندی‌های افراد پاسخ‌های درستی عرضه نماید.

 

پرسشنامه آنلاین روشی بدون هزینه زیاد و یادگیری زبان برنامه نویسی خاصی می‌باشد که باعث می‌شود انواع پرسشنامه و نظرسنجی‌ها در بستر آنلاین برگزار شود. از نکات ویژه این نوع پرسشنامه‌ها می‌توان به گستره بدون هیچ گونه محدودیت مکانی، سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پاسخ پرسشنامه، طراحی انواع سوالات چند گزینه‌ای و متنی و همچنین سوالات شرطی، دریافت خروجی اکسل، ارسال ایمیل به دیگران و سازگاری با پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام و واتساپ و پشتیبانی و پیگیری انواع مشکلات شما از طریق تلگرام، چت آنلاین و تیکت و یا حتی به صورت تلفنی اشاره نمود که باعث شده رضایت بالای مشتریان خود را کسب نماید.

 

407e95ad-cf24-4083-8066-7563354c9d71

فرم ساز آنلاین

فرم ساز آنلاین ابزاری است که می‌توان به آسانی و بدون نیاز به یادگیری هیچ یک از زبان‌های برنامه نویسی به راحتی فرم دلخواه خود را تهیه کرد. معمولا کسانی که چاپ و نمایش اطلاعات ندارند و تمایل دارند تا فرم‌های زیادی را فراهم کنند، از فرم ساز‌های آنلاین استفاده می‌نمایند.

پیشنهاد ما برای شما فرم ساز ایپول می‌باشد. از ویژگی‌های ویژه این نرم افزار می‌توان به در دسترس بودن آن اشاره نمود و قالب‌های متعددی را می‌توان ساخت.

برای سهولت در پروسه استفاده از این برنامه، طراحی آن به صورت مرحله به مرحله در نظر گرفته شده است. این موضوع سبب می‌شود تا افراد مبتدی نیز بتوانند به آسانی از آن استفاده نمایند.

همچنین می‌توان فرم‌های دلخواهتان را به درگاه‌های بانکی متصل نمایید و فروش خود را به آسانی در سایت و یا کانال تلگرام خود انجام دهید.

به محض اینکه مخاطبان فرم مربوطه را پر نمایند، اطلاعات به صورت لحظه‌ای در پیوی تلگرام و یا inbox ایمیل برای کاربران ارسال می‌گردند.

سازمان‌های مختلف برای استخدام نیرو‌های خود، ثبت نام و بستن قرارداد‌ها، بررسی و تحلیل عملکرد کارکنان شرکت‌ها و اطلاع از وضعیت آموزشی دانش آموزان از نمونه موقعیت‌هایی می‌باشند که در آن فرم ساز‌های آنلاین بسیار می‌توانند نقش موثری را ایفا نمایند.

 

ایپول شرکتی است که تمامی ‌امکانات مربوط به فرم ساز آنلاین، پرسشنامه آنلاین و آزمون ساز آنلاین را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نکته قابل توجه این شرکت آن است که پشتیبانی بسیار قوی دارند و در صورت بروز هر گونه ایرادی در روند انجام کار خود می‌توانید با این مدیران و متخصصان شرکت در تعامل باشید.

برگرفته از وب سایت ایپول https://epoll.pro/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied