شمانیوز
شما نیوز

رپرتا آگهی/

استراتژی های متفاوت را امتحان کردم و به ثروت رسیدم

هیچ راه ثابتی برای میلیاردر شدن در بازار وجود ندارد. باید فرضیه‌ها و استراتژی‌های مختلف را امتحان کنید، و سپس به‌قدر کافی صبر کنید و ببینید آیا راهی که رفته‌اید کارساز بوده است یا نه. بعد از اینکه یک راهکار جواب می‌دهد، باید سعی کنید ارقام را بالا ببرید، اما وقتی راهکار جواب نمی‌دهد باید قدرت این را داشته باشید که به‌سادگی راهِ رفته را بازگردید. یکی از محصولاتی که کار در خصوص آن با سود بالایی همراه است سیب می باشد من نیز ثروتم را از این زمینه به درست آوردم و اکنون فردی ثروتمند می باشم.

استراتژی های متفاوت را امتحان کردم و به ثروت رسیدم

سیب درختی

از آنجایی که ارومیه جزو شهرهای مرزی است و با کشورهای مختلف ای نزدیک می باشد به عنوان خریداری برای ارسال انواع میوه های تولید شده در ایران به شمار می رود از این رو شهر ارومیه یکی از معروف ترین و اقتصادی ترین شهرهای ایران است. و قیمت سیب درختی بسیار مناسب می باشد

میوه سیب در انواع ترش شیرین تولید می شود و نمونه های شیرین آن در استان ارومیه تولید می شود که سفارش بسیار زیادی در بازار داخلی و بازارهای خارجی دارد.

این میوه بسیار خوشمزه لحاظ غذایی نیز بسیار سالم و مقوی بوده است.

همچنین می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماریها و همچنین جلوگیری از ورود میکروبها و ویروسها به بدن به خوبی عمل کند و به صورت کلی سلامتی بدن را برای اشخاص به ارمغان بیاورد.

 

سیب درختی ارومیه

استان آذربایجان غربی نزدیک به 55هزارهکتار باغات سیب دارد که سالانه بیش از یک میلیون تن سیب از این باغات برداشت می شود که پیش بینی می شود امسال محصول بیشتری برداشت شود و قیمت سیب درختی ارومیه با توجه به کیفیت و انواع  آن متفاوت می باشد.

صادرات سیب درختی ارومیه بیشتر به کشورهای روسیه، عراق، پاکستان، افغانستان و ارمنستان صادر می گردد.

طبق آمار ارائه شده از ارومیه که پایتخت استان آذربایجان غربی می باشد حدوداً نزدیک به  400سردخانه فعال در استان وجود دارد که ظرفیت آنها بیش از یک میلیون تن میوه را در خود جای می دهند و بیشترین سردخانه را در بین شهرهای دیگر ایران دارد.

کشور ایران جزو 11تولید کننده برتر سیب در جهان می باشد و اگر اغراق نکرده باشیم بزرگترین تولید کننده میوه سیب در کل منطقه خاورمیانه است.

432

 

سیب درختی تهران

این نوع میوه در سراسر کشور به فروش می رسد همه ما می دانیم که قیمت سیب درختی تهران متغیر است و به موارد از قبیل کیفیت، حجم و مکان که خرید خود را انجام می دهیم بستگی دارد، و همه مکانها قیمت یکسانی ندارد همچنین برخی هستند که سیب درختی را به قیمت بالا به فروش می رسانند.

جالب است بدانید که ویتامینهای موجود در سیب درختی سبب شده است از سرطان جلوگیری شود، از سیب در علاوه بر این که می توان با پاین آوردن از درخت میل نمود در موارد مختلف نیز از آن استفاده می کنند.

به طور مثال از میوه سیب برای آبگیری سیب، سالاد، سرکه سیب، میوه، مربا، کیک و غیره نهایت استفاده را می برند، سیب درختی قرمز یکی از میوه های پرطرفدار در جامعه امروزی به شمار می آید.

3211

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied