شمانیوز
شما نیوز

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان فارس

حسن تلیکانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارزیابی مدیریت شعب استان فارس در میزان تحقق و دستیابی به اهداف ترسیمی و بیان اقدامات راهبردی در فرصت باقی مانده از سال از شعب این استان بازدید کرد.

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان فارس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، تلیکانی در جمع همکاران شعب ضمن تاکید بر تلاش جمعی برای تحقق اهداف تدوین شده در سال ۹۸ اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران مسیر خود در سیستم بانکی کشور را پیدا نموده و در این راه به بهترین شکل ممکن خدمات مطلوب خود را به مشتریان ارائه می کند.

وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را از نکات مهم و اساسی در بانکداری قرض الحسنه دانست و ضمن بررسی منابع، مصارف و مطالبات شعب گفت: توجه به بازاریابی، گسترش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از سامانه میعاد نقش بسزایی در دستیابی به سهم بیشتری از بازار شبکه بانکی کشور دارد .

تلیکانی با اشاره به وضعیت آماری شعب در جمع همکاران گفت: کارکنان شعب برای انجام بازاریابی و جذب منابع قرض الحسنه باید با یکدیگر همکاری کنند تا ضمن حفظ مشتریان موجود با هم اندیشی و هم افزایی زمینه های همکاری با سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی را نیزفراهم نمایند.

وی همچنین ضمن بررسی آمار مطالبات شعب گفت:نسبت مطالبات بانک در سیسیتم بانکی بسیار مطلوب است و بایستی با تلاش بیشتر نسبت به کنترل مطالبات و کاهش آن اقدام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied