شمانیوز
شما نیوز

فرمول مهر ایران برای پیشبرد اهداف هموطنان:

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور‌ها از جمله آموزش، تأمین اشتغال‌های کوچک، ازدواج جوانان، گسترش روستاها، توسعه بهداشت و ... از طریق اعتبارات خرد قابل رفع خواهد بود.

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود
روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشت : با توجه به وضعیت اقتصادی و نرخ بیکاری در کشور، تمایل افراد به خصوص جوانان به ایجاد کسب وکار و خوداشتغالی بیش از پیش به چشم می‌خورد. همان طور که می‌دانیم یکی از ارکان و لازمه‌های شروع یک کسب وکار موفق، تأمین سرمایه مالی مورد نیاز آن است. در این میان بسیاری از افراد که خواهان خوداشتغالی و ایجاد کسب وکار مستقل هستند، توان لازم برای تأمین مبلغ سرمایه گذاری را به صورت شخصی ندارند؛ بدیهی است که برای تأمین سرمایه کسب وکار خود از سایر روش‌های موجود مانند استقراض و تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند.
حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود
بر این اساس، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تأمین مالی برای ایجاد و بهره برداری از موقعیت و فرصت‌های خود اشتغالی، کارآفرینی و معیشت، با همکاری بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اقدام به اعطای تسهیلات به هموطنان کرده است.
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه این تفاهمنامه تا کنون در مناطق محروم و کمتر برخوردار برخی از استان‌های کشور اجرا شده و نیازمندان دارای شرایط در حوزه‌های گوسفند پرواری، قالی بافی، کارگاه خیاطی و پارچه بافی از این تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شده‌اند خاطرنشان ساخت: این بانک، در راستای تحقق سیاست‌های کلی اشتغال و با هدف تقویت زمینه‌های کسب و کار‌های روستایی برای مقابله با رکود و بیکاری در اقتصاد کشور، طی مذاکراتی با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال به روستاییان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied