شمانیوز
شما نیوز

بازتاب اخباربانک تجارت در هفته دوم اسفند ماه

بانک تجارت درکانون توجه رسانه‌های کشور

در هفته دوم اسفند ماه، بانک تجارت یک بار دیگردر کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت. جا گذاری پنج خبر در خروجی سایت رسمی خود و همچنین خبرگزاری ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها با چاپ تحلیل‌های مختلف در خصوص استقبال بازار سرمایه ازافزایش سهام بانک تجارت و دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای سهام داران، این اخبار را پوشش دادند.

بانک تجارت درکانون توجه رسانه‌های کشور
بانک تجارت درکانون توجه رسانه‌های کشور
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در روز یکشنبه دوازدهم اسفند ماه ماه با دوخبر "متخصصین از بانک تجارت تسهیلات می‌گیرند" و "سیمرغ زرین مدیریت خلاق صنعت بانکداری کشور برای بانک تجارت" در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
در خبر اول بانک تجارت به‌منظور رفع نیاز‌های متخصصین حوزه‌های مختلف از طرح متخصصین رونمایی کرد؛ و نوشت: پزشکان، وکلا، مهندسین، دفترداران اسناد رسمی و سایر اصناف دارای تخصص‌های ویژه به منظور توسعه فعالیت‌ها و افزایش بازدهی از توان تخصصی مجموعه خود معمولا نیاز به سرمایه‌ای برای تامین تجهیزات و سایر نیاز‌های طرح‌های توسعه‌ای خود دارند و در خبر دوم با اشاره به برگزاری اجلاس "انتخاب ملی" استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، اعلام کرد: سیمرغ زرین مدیریت خلاق در صنعت بانکداری به دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت اعطا و جایزه ملی برترین بانک کارآمددر صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان ملی رتبه نخست شفافیت و صداقت در ارائه خدمات بانکی به این بانک تعلق گرفت. روز چهارشنبه بانک تجارت با قرار دادن سه خبر قرعه کشی هفته سوم همراه بانک تجارت برگزار شد، برگزاری مراسم درختکاری در بانک تجارت و آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در سایت رسمی خود با استقبال رسانه‌ها مواجه شد. در خبر اول روز چهارشنبه برگزاری مراسم قرعه‌کشی هفتگی همراه بانک تجارت و اعلام اسامی و برندگان ۲۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۳۰ بن خرید پنج میلیون ریالی دیجی کالا مورد توجه رسانه‌ها و مشتریان بانک قرار گرفت. در خبربعدی مراسم روز درختکاری در بانک تجارت که با حضور حق وردی قائم مقام مدیرعامل و اشرف نژاد نایب رییس هیات مدیره بانک انجام شد در رسانه انعکاس پیدا کرد و در خبر سوم نیز درج آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در روز شنبه ۲۵ اسفند ماه برای سهامداران حقیقی و حقوقی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. در هفته‌ای که گذشت خبرگزاری ها، سایت‌ها و روزنامه‌های کثیر الانتشار با اشاره به استقبال از خریداری سهام و افزایش سرمایه بانک تجارت با تیتر‌های مختلف از جمله وتجارت بیشترین ارزش معاملات بازار بورس را به خود اختصاص داد به استقبال این خبر رفتند و با تحلیل‌های مختلف این خبر را مورد توجه خود قرار دادند. سایت پرمخاطب اقتصاد آنلاین در این ارتباط با تیتر بانک تجارت نیز بیشترین ارزش معاملات را در داد و ستد‌های بازار سرمایه به خود اختصاص داد، نوشت: از میان نماد‌های گروه‌های بانکی در بازار سرمایه که در ماه‌های اخیر صف‌های خرید و فروش زیادی را تجربه کردند، می‌توان از «وتجارت» نام برد. این نماد و سایر نماد‌های گروه بانکی بیش از هر چیز به واسطه تراز‌های ارزی و احتمال افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مورد توجه بازار قرار گرفته اند.
این سایت به نقل ازکدال سایت رسمی بازار بورس به اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره بانک تجارت اشاره کرد و یادآور شد: این بانک نیز می‌تواند در صورت موافقت سازمان بورس، سرمایه خود را به منظور خروج از شرایط مندرج در ماده ۱۴۱ قانون تجارت افزایش دهد. «وتجارت» که نیازمند افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌هاست، چند وقتی است که می‌خواهد سرمایه خود را به ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied