شمانیوز
شما نیوز

در جلسه هماهنگی بانک مرکزی با صرافی‌های منتخب بانکی مقرر شد:

کارمزد‌های نقل و انتقالات و تبدیلات ارزی حداقل می‌شود

جلسه هماهنگی بانک مرکزی با صرافی‌های منتخب بانکی برای تاکید بر ضرورت خرید به موقع ارز حاصل از صادرات و حداقل سازی کارمزد‌های نقل و انتقالات و تبدیلات ارزی در بانک مرکزی برگزار شد.

کارمزد‌های نقل و انتقالات و تبدیلات ارزی حداقل می‌شود
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی : جلسه هماهنگی بانک مرکزی با صرافی‌های منتخب بانکی برای مدیریت بازار ارز با حضور پناهی معاون ارزی بانک مرکزی، مدیران بخش ارزی و مدیران عامل صرافی‌های منتخب بانکی برگزار شد.
پناهی ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات صرافی‌های منتخب بانکی در حفظ ثبات در بازار ارز گفت: بانک مرکزی خواستار حضور پررنگ‌تر صرافی‌های بانکی در مدیریت و تنظیم بازار ارز کشور در سال جدید است.
کارمزد‌های نقل و انتقالات و تبدیلات ارزی حداقل می‌شود
در ادامه ضمن تاکید معاون ارزی بانک مرکزی بر ضرورت خرید به موقع ارز حاصل از صادرات و همچنین تامین مالی به موقع تجارت، مدیران عامل صرافی‌های منتخب بانکی نیز به بیان مسائل خود پرداختند و راهکار‌ها و پیشنهادات خود را جهت تسهیل امور عملیات ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه دادند.
همچنین مقرر شد صرافی‌های منتخب بانکی در تعامل با بانک‌های عامل و بانک مرکزی اقدامات لازم را برای پوشش تقاضای ارز به صورت اسکناس و حواله‌های ارزی با حداقل سازی کارمزد‌های نقل و انتقالات و تبدیلات ارزی انجام دهند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied