شمانیوز
شما نیوز

طرح «حمایتی فرد حقیقی» بانک قرض الحسنه مهرایران، طرحی فراخور انتظار مشتری

مشتریان بانک قرض الحسنه مهرایران می‌توانند با استفاده از طرح «حمایتی فرد حقیقی» از تسهیلات قرض الحسنه بانک در زودترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

طرح «حمایتی فرد حقیقی» بانک قرض الحسنه مهرایران، طرحی فراخور انتظار مشتری
به گزارش شمانیوز : در حالت عادی، مشتریان برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد ۳ ماهه حساب می‌باشند.
این طرح با توجه به ایجاد صندوق اجتماعی در هر شعبه، برای افرادی که فرصت ایجاد میانگین را ندارند، مطلوب بوده که متقاضیان با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، تمام یا بخشی از مشکلاتشان، مرتفع می‌گردد.
در این طرح، متقاضی با تودیع درصدی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود به صندوق اجتماعی شعبه حسب انتخاب خود (۴۰% یا ۵۰% یا ۵۵ %) از هم افزایی همزمان بانک متناسب با مبلغ تودیعی ایشان در صندوق موصوف (۶۰% یا ۵۰% یا ۴۵ %) برخوردار می‌شود. متعاقباً متقاضی پس از سپری شدن مدت انتظار تعیین شده برای تسهیلات، پس از تکمیل پرونده خود، از تسهیلات طرح «حمایتی فرد حقیقی» تا سقف فردی ۴۰۰ میلیون ریال بهره مند می‌شود.
شرایط طرح «حمایتی فرد حقیقی»:
مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به میزان درصدی از مبلغ تسهیلات مدنظر و بر حسب انتخاب خود می‌باشد و مدت بازپرداخت جهت دریافت تسهیلات، حداکثر ۳۶ ماه است.
نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقیقی از محل وجوه صندوق اجتماعی شعبه۲ درصد در سال و از محل منابع بانک۴ درصد در سال می‌باشد.
همچنین، آزادسازی مبلغ تودیعی مشتری پس از انقضا و تسویه تسهیلات امکان پذیر می‌باشد و قابلیت دریافت تسهیلات مجدد پس از تسویه تسهیلات دریافتی در صورت عدم برداشت مبلغ تودیعی با حمایت ۵۰ درصدی بانک و بدون طی مدت انتظار مجدد نیز امکان پذیر است.
متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می‌توانند با مراجعه به هریک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر کشور و تکمیل فرم‌های طرح، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
 
گزارش : فایزه رزاقی
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied