شمانیوز
شما نیوز

طی هفته گذشته رقم خورد؛

رشد ۱۲۲ درصدی حجم و ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

در هفته منتهی به ۸ مرداد ماه ۸۹۵ هزار و ۸۱۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۲۲ و ۱۵۰ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

رشد ۱۲۲ درصدی حجم و ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

به گزارش شمانیوز و به نقل از کالاخبر؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۶۱۱ هزار و ۸۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش ۳۰ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۵۹ هزار و ۶۷۷ تن فولاد، ۶ هزار و ۳۰ تن مس، ۵ هزار و ۴۵۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۴۰ تن شمش روی، ۵۰۶ هزار و ۹۶۰ تن سیمان، ۳۰ هزار تن سنگ آهن، یک کیلوگرم شمش طلا و ۳ هزار تن آهن اسفنجی معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۲ هزار و ۶۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۳۹ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۵۸ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۵۶ هزار و ۶۸۷ تن قیر، ۷۴ هزار و ۷۳۰ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۲۲۹ تن مواد شیمیایی، ۴۷ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۹۸۱ تن روغن پایه، ۲۰ تن آرگون، ۲ هزار تن سلاپس واکس، ۲۱۰ تن عایق رطوبتی و ۲ هزار و ۲۲۵ تن گوگرد معامله شد.

همچنین یک هزار و ۵۵۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied