شمانیوز
شما نیوز

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین برگزار می شود

به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین مراسم های بزرگداشتی از سوی خانواده های آن مرحومان و تشکل های کارگری و بازنشستگی در تهران و اصفهان برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین برگزار می شود

به گزارش شمانیوز: تشکل های کارگری و بازنشستگی مراسم بزرگداشتی را در روز چهارشنبه 5 دی ماه ساعت 9:30 الی 11 در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان آزادی، نبش خیابان بهبودی برگزار می کنند.

خانواده مرحوم تاج الدین نیز مراسم بزرگداشتی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آن مرحوم روز پنج شنبه 6 دی ماه ساعت 13 الی 15 در مسجد اعظم اصفهان واقع در خیابان حکیم نظامی، خیابان حسین آباد برگزار می کنند.

مراسم بزرگداشتی نیز از سوی خانواده مرحوم دکتر نوربخش به مناسبت چهلمین روز درگذشت آن مرحوم روز جمعه 7 دی ماه ساعت 11:30 الی 13 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، ابتدای فاز 3 شهرک غرب برگزار می شود.

سقف معافیت مالیاتی سال آینده اعلام شد

سقف معافیت مالیاتی سال آینده در قالب لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در قالب لایحه بودجه سال ۱۳۹۸، دولت سقف معافیت مالیاتی سالانه را دویست و هفتاد و شش میلیون ریال اعلام کرد. به این ترتیب سقف معافیت مالیاتی ماهانه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.این سقف نسبت به پیش بینی صورت گرفته در قانون بودجه سال جاری تغییری نکرده است.

سقف معافیت مالیات بر حقوق

در تبصره ۶ لایحه پیشنهادی دولت آمده است: سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ٨٤ قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ٤/١٢/١٣٦٦ و اصلاحات بعدی آن در سال ١٣٩٨ سالانه مبلغ دویست و هفتاد و شش میلیون (ریال تعیین می‌شود. نرخ مالیات بر کل درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایای فوق‌العاده و کارانه (به استثنای تبصره‌های ١ و ٢ ماده ۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن و با رعایت ماده (۵) قانون اصلاح پاره‌ای از مقررات مربوط به اعضای هیأت علمی مصوب ١٦/١٢/١٣٦٨ با اصلاحات و الحاقات بعدی، مازاد بر مبلغ مذکور تا پنج برابر آن مشمول مالیات سالانه ده درصد و نسبت به مازاد آن بیست درصد است.

میزان معافیت مالیاتی اشخاص موضوع مواد٥٧ و ١٠١ قانون مالیات‌های مستقیم سالانه مبلغ دویست و شانزده میلیون ریال تعیین می‌شود.

منبع:روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied