شمانیوز
شما نیوز

بیمه معلم، پرداخت خسارت به سیل زدگان گلستان را عملیاتی کرد

بیمه معلم با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیل زده و نظارت کامل معاونت فنی، پرداخت خسارت به سیل زدگان آق قلا و گنبد را وارد فاز عملیاتی کرد.

بیمه معلم، پرداخت خسارت به سیل زدگان گلستان را عملیاتی کرد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم : این شرکت بیمه‌ای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان‌های کشور اعلام می‌دارد در راستای عمل به اصول حرفه‌ای بیمه گری و تعهد به بیمه گذاران، پرداخت خسارت به زیان دیدگان سیل گلستان را پس از ارزیابی کارشناسی دقیق، وارد مرحله عملیاتی کرد. بر اساس این گزارش تا این لحظه، حدود ۹۰ پرونده خسارت در دو شهر آق قلا و گنبد تشکیل شده که تا کنون پرداخت خسارت یازده مدرسه در آق قلا با تحویل چک در محل خسارت صورت گرفته است.
بیمه معلم، پرداخت خسارت به سیل زدگان گلستان را عملیاتی کرد
لازم بذکر است، شرکت بیمه معلم با بررسی تعداد بیمه نامه‌های صادره در مناطق سیل زده و با اطلاع رسانی به مدیرانی که امکان بازدید از مدارس آن‌ها وجود دارد پس از کامل شدن ارزیابی خسارت به زودی سایر پرداخت‌ها را نیز در دستور کار قرار می‌دهد. گفتنی است، از انجا که بیمه معلم طبق برنامه استراتژیک وراهبردی خود معتقد است که فقط بیمه گر زمان انعقاد قرارداد نیست بلکه در زمان پرداخت خسارت همراه بیمه گذاران است در این راستا با تسریع در امر ارزیابی خسارت مناطق سیل زده، پرداخت خسارت را آغاز کرده است. همچنین این شرکت بیمه در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی و همدردی با هموطنان عزیز در مناطق سیل زده ارسال اقلام ضروری و کمک‌های نقدی را در دستور کار قرار داده است.. گزارش‌های تکمیلی در مناطق دیگر کشور متعاقبا منتشر خواهد شد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied