شمانیوز
شما نیوز

سرپرست اداره کل امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی، دکتر شهرام غفاری رئیس موسسه عالی پژوهش با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

سرپرست اداره کل امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، طی حکمی از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی، دکتر شهرام غفاری رئیس موسسه عالی پژوهش با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور بین الملل این سازمان منصوب شد.
سرپرست اداره کل امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد در حکم صادر شده از سوی محمد حسن زدا آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور بین الملل منصوب می‌شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق سازمان و تحکیم جایگاه آن در مراجع و مجامع بین المللی تلاش نمایید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می‌نمایم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied