شمانیوز
شما نیوز

‎همزمان با حضور معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار در مشهد؛

 سیاست‌های شرکت بیمه "ما" در حوزه فروش به نمایندگان خراسان رضوی ابلاغ شد

‎همزمان با حضور معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار شرکت بیمه "ما" در مشهد سیاست‌های شرکت بیمه "ما" در حوزه فروش به نمایندگان خراسان رضوی ابلاغ شد.

 سیاست‌های شرکت بیمه "ما" در حوزه فروش به نمایندگان خراسان رضوی ابلاغ شد
 سیاست‌های شرکت بیمه
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار همزمان با حضور در مشهد به منظور تمدید قرارداد تجمیع پرتفوی با مجتمع بزرگ فولاد خراسان با شبکه فروش شعبه مشهد دیدار کرد ‎بنابر این گزارش در این دیدار شیری ضمن تشکر از شبکه فروش شعبه مشهد و عملکرد قابل قبول این شعبه حمایت همه جانبه مدیریت ستادی از شبکه فروش را دستور کار جدی مجموعه بیمه "ما" عنوان کرد.
 سیاست‌های شرکت بیمه ‎وی رشد حایز اهمیت پرتفوی شعبه مشهد را نشان از تلاش چشمگیر همکاران شعبه و شبکه فروش دانست و اظهار داشت: جذب بیمه گذاران ارزنده و بزرگ در کنار فروش خرد نقطه قوت شعبه تلقی می‌شود که امیدواریم در سال ۱۳۹۸ نیز با ادامه این روند، اما با توان بیشتر به پیش رویم. ‎معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار بر لزوم پیگیری خواسته‌های به حق و صنفی نمایندگان با هدف اصلاح فرآیند‌ها و بهینه سازی خدمات تاکید کرد و تقویت تشکل صنفی نمایندگان را یکی از بهترین راهکار‌های تحقق این مهم خواند.
 سیاست‌های شرکت بیمه ‎در ابتدای در این جلسه بیاتی رییس شعبه مشهد با ارایه گزارشی از عملکرد این شعبه در سال ۱۳۹۷ به تشریح نقشه راه شبکه فروش در سال پیش رو پرداخت و همچنین بودجه سال ۹۸ را برای نمایندگان تشریح و سهم هریک از این بودجه را اعلام کرد و با ارایه فرم‌هایی به نمایندگان از ایشان خواستند پیشنهادات خود را به منظور رفع هر چه بیشتر مشکلات احتمالی پیش رو ارایه نمایند.
 سیاست‌های شرکت بیمه ‎همچنین از ۳ نماینده برتر فروش عمر و ۵ نماینده برتر در کل فروش و مانده عملیاتی در سال ۱۳۹۷ تقدیر شد. در پایان این جلسه شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار و بیاتی رییس شعبه مشهد با مدیر استان خراسان رضوی حمیدی دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
 سیاست‌های شرکت بیمه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied