شمانیوز
شما نیوز

قدردانی از نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در هیات‌های تشخیص مطالبات

نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در هیات‌های تشخیص مطالبات از حیث رعایت انصاف و عدالت و صیانت از حقوق کارفرمایان از نمایندگان کارفرمایی پیشتازتر هستند.

قدردانی از نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در هیات‌های تشخیص مطالبات
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نشست مشترک مدیران مجموعه تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل‌های کارفرمایی استان از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، خانه صنعت و معدن، کانون کارفرمایی و انجمن کارآفرینان برگزار شد.
قدردانی از نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در هیات‌های تشخیص مطالبات جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به تلاطم‌های اقتصادی یکسال گذشته و تاثیرات مستقیم نوسانات آن بر سازمان، ارائه بسته حمایتی در راستای رونق تولید و طرح توسعه خدمات غیرحضوری را از مهمترین اقدامات اجرایی تامین اجتماعی در ماه‌های سپری شده سالجاری برشمرد. وی اجرای طرح پرونده‌های الکترونیک را نیز گام دیگری برای نیل به افزایش رضایتمندی‌ها و تسریع و تسهیل خدمت رسانی دانست و از راه اندازی ٥ کارگزاری جدید تامین اجتماعی طی ماه آتی در شهر‌های رودسر، لنگرود، صومعه سرا، تالش و بندر آستارا خبر داد. هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گیلان در این جلسه از فعالیت‌های چشمگیر سازمان تامین اجتماعی برای ارتقاء و تعالی مجموعه و افزایش رضایتمندی‌ها قدردانی کرد و با ابراز رضایت از تقویت و تعامل مناسب با شرکای اجتماعی بویژه جامعه کارفرمایی اذعان داشت: یکی از نمونه‌های بارز این امر در جلسات هیات‌های تشخبص مطالبات مشهود است بگونه‌ای که باید پذیرفت نمایندگان تامین اجتماعی در این هیات‌ها از حیث رعایت عدالت و انصاف و صیانت از حقوق کارفرمایان بسیار پیش‌تر از نمایندگان کارفرمایی عمل می‌کنند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گیلان همچنین با اشاره به طرح‌های مختلف تامین اجتماعی از جمله بخشودگی جرائم، خواستار حمایت‌های ویژه از کارفرمایان قانونمدار که همواره به تکالیف خود عمل می‌کنند شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied