شمانیوز
شما نیوز

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی:

مجامع شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی به موقع برگزار می‌شود

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه این سازمان در روز ۳۱ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد مجامع شرکت‌ها و موسسات تابعه در موعد مقرر قانونی و براساس برنامه زمان بندی اعلام شده، برگزار شود.

مجامع شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی به موقع برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسین امیری گنجه اظهار داشت: مجامع شرکت‌ها با حضور سه نفر از اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی به عنوان هیأت رئیسه مجامع شرکت‌ها و موسسات برگزار می‌شود و برنامه و بودجه شرکت‌های تابعه به صورت دقیق و با توجه کامل به تمام جوانب بررسی می‌شود.
مجامع شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان تأمین اجتماعی به موقع برگزار می‌شود وی با بیان اینکه برگزاری مجامع شرکت‌ها وظیفه بررسی عملکرد مالی و ریل گذاری برای فعالیت آتی شرکت‌ها را برعهده دارد، گفت: این مجامع براساس قانون تجارت و اصول حاکمیت شرکتی به موقع و برای نظارت دقیق بر فعالیت شرکت‌ها برگزار می‌شود. سرپرست معاونت اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجمع عمومی شرکت خانه سازی ایران برهمین اساس تشکیل و عملکرد این شرکت به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت. امیری گنجه ادامه داد: در این جلسه تکالیفی به هیأت مدیره شرکت محول شد که هیأت مدیره این شرکت در زمان مقرر تکالیف محول شده را اجرا می‌کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied