شمانیوز
شما نیوز

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:

حوزه درمان تامین اجتماعی معتمدترین تکیه گاه بیمه شدگان است

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی قابل اعتمادترین تکیه گاه بیمه شدگان برای دریافت خدمات باکیفیت و رایگان درمانی است.

حوزه درمان تامین اجتماعی معتمدترین تکیه گاه بیمه شدگان است
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدحسین شهدی نژا اظهار داشت: درسال گذشته با پذیرش بیش از یک میلیون و ۳۹۰ هزار نسخه در ۱۳ مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان گیلان، بیش از ۵ میلیون و ۳۸۳ هزار قلم دارو بین بیماران بیمه شده تامین اجتماعی توزیع شد.
حوزه درمان تامین اجتماعی معتمدترین تکیه گاه بیمه شدگان است
وی با بیان اینکه حوزه درمان تامین اجتماعی قابل اعتماد‌ترین تکیه گاه بیمه شدگان برای دریافت خدمات با کیفیت و رایگان درمانی است گزارشی درخصوص خدمات پاراکلینیکی مراکز ملکی تامین اجتماعی این استان ارائه کرد و اظهار داشت: در سال ۹۷ آزمایشگاه‌های مراکز ملکی استان بیش از ۲۰۰ هزار نفر از بیماران تامین اجتماعی را پذیرش نمودند که بالغ بر یک میلیون ۳۱۹ هزار مورد آزمایش توسط همکاران در این مراکز انجام گرفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در ادامه افزود: درهمین مدت بیش از ۴۶۰۰ مورد آزمایش پاتولوژی در آزمایشگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان تنها بیمارستان ملکی استان انجام گرفته است.
دکترشهدی نژاد به خدمات ارائه شده در واحد تصویربرداری بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: نزدیک به ۳۰۰۰ مورد سی تی اسکن و بیش از ۸۰۰۰ مورد ام آر آی در سال گذشته در این بیمارستان انجام گرفته است. وی همچنین به مراجعین واحد‌های مامایی و فیزیوتراپی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷ در مجموع بیش از ۵۳ هزار نفر به همکاران ماما در ۱۳ مرکز درمانی ملکی مراجعه کردند. مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان تصریح کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیز به واحد فیزیوتراپی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مراجعه کردند و بیش از ۱۷ هزار مورد خدمات فیزیوتراپی به بیماران بیمه شده ارائه شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied