شمانیوز
شما نیوز

اعترافات جالب اسرائیل درباره سید حسن نصرالله

در مستندی که تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره دبیر کل حزب‌الله پخش کرد، اعتراف‌های جالبی در خصوص سید حسن نصرالله منتشر شده است.

اعترافات جالب اسرائیل درباره سید حسن نصرالله
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس، شبکه صهیونیستی «کان» دوشنبه شب (دیشب) مستندی درباره «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله پخش کرد.
اعترافات جالب اسرائیل درباره سید حسن نصرالله بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» در لبنان، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در این برنامه اعلام کرد: در دام رسانه‌ای نصرالله افتادیم و پخش سخنرانی‌های وی در سال ۲۰۰۶، اشتباه بود؛ گویا وی وزیر خارجه و رئیس دولت ماست؛ همین موضوع به نصرالله اجازه داد شک در میان ما ایجاد کند.وی افزود: شیوه عقب‌نشینی آشفته و بی‌هدف ما از لبنان در سال ۲۰۰۰، اساس سخنرانی «خانه عنکبوت» نصرالله بود.
اعترافات جالب اسرائیل درباره سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ در مقابل حزب‌الله به زانو در آمد و ناچار شد از بخش‌هایی از جنوب لبنان که در سال ۱۹۸۲ آن را اشغال کرده بود، عقب‌نشینی کند. نصرالله مدتی قبل از آغاز جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶، در یک سخنرانی اعلام کرد «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است».
اعترافات جالب اسرائیل درباره سید حسن نصرالله مسائل زیر از جمله مطالبی است که کارشناسان صهیونیست در این برنامه به آن اذعان کردند: ** اطلاعاتی از نصرالله در اختیار نداریم، کسی که حزب خود را به ماجرایی کاملا موفق تبدیل کرد، شایسته‌ها را برگزید و در تعامل با رزمندگان خود نیز متمایز بود ** نصرالله در راستای ایجاد جامعه شیعی قدرتمند کار می‌کند و (این موضوع) او را به جایگاهی بی‌سابقه رسانده است ** نصرالله اطلاعات خوبی از ما دارد، درباره سران و تاریخ اسرائیل مطالعه کرده و هیچ کسی در بین عرب‌ها، اسرائیل را آنگونه که نصرالله می‌شناسد، نمی‌شناسد. ** نصرالله، رهبری نیست که پسرش را به دانشگاه‌های خارجی بفرستد، بلکه او را به میدان نبرد می‌فرستد ** نصرالله در سال ۲۰۰۰ به عنوان شخصی که اشغالگر را از سرزمینش بیروت انداخت و به عنوان پیروز بزرگ، در برابر عرب‌ها ظاهر شد ** نصرالله بسیاری از شیوه‌های رسانه‌ای در انتشار صحنه‌های مبارزه را ابداع کرد و هیچ سازمانی به سطحی که حزب‌الله در این زمینه به آن دست یافته، نرسیده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied