شمانیوز
شما نیوز

اتحادیه قنادان تهران

سومین نمایشگاه توانمندی قنادان افتتاح شد

سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های قنادان ایران با حضور مهندس یداله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهیمی نیا نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران، علی بهرمند رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی تهران در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک تهران امروز سه شنبه ۹ آذر مورخ ۱۴۰۰ افتتاح شد.

سومین نمایشگاه توانمندی قنادان افتتاح شد

به گزارش شمانیوزسومین نمایشگاه توانمندی های اتحادیه قنادان تهران و صنایع وابسته از نهم تا ١٢ اذرماه  در هتل المپیک تهران با حضور بزرگان این عرصه جناب بهره مند (رییس اتحادیه )،جناب نوروزی مدیریت قنادیهای سولدوش ، خانم مریم شیرزای(مدرس اشپزی و مدیر روابط عمومی اتحادیه)و دیگر مهمانان برگزار شد

در این نمایشگاه تخصصی، ۵۰ شرکت در سه گروه «مواد اولیه»، «ماشین‌آلات قنادی و کافه قنادی» و «تولیدات و محصول نهایی» از کل کشور در ۴ هزار متر مربع از مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک حضور می‌یابند.

در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه مهندس یداله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران بیان داشت: اتحادیه قنادان تهران با همت و توان بالا با مشارکت تولیدکنندگان پرتوان در حوزه مواد اولیه، ماشین آلات و محصول نهایی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

صادقی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه فرصتی برای این افراد است تا نشان دهند می توانند نیازمندی های خود را تامین کنند بخصوص اینکه آمادگی خود را برای صادرات در این حوزه به نمایش متخصصان و عموم می گذارند. در واقع حس خودباوری به مردم و تلاش در صنف قنادی را نشان داده و باعث اشتغال در سطح وسیعی شده اند و می توانند با تولید محصولاتشان کام مردم را شیرین کنند .

همچنین قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: علی رغم اینکه هر سال شاهد برگزاری نمایشگاه توانمندی های قنادان ایران بودیم؛ اما با شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آن نبود که امروز خوشبختانه این نمایشگاه با حضور ۵۰ غرفه تلاشگر در حوزه قنادی حضور خود را بار دیگر نشان داد.

قاسم نوده فراهانی در ادامه گفت: آنچه ملاحظه می شود پیشرفت قابل تقدیری است که نسبت به سال های پیش نمود خود را نشان می دهد. توانمندی ها بیشتر و حضور پررنگتر شده است و شاهد تغییرات بسیار خوب و موفقیت آمیز هستیم هم در حوزه محصول نهایی و هم مواد اولیه و ماشین آلات.

رئیس اتاق اصناف تهران در اهمیت برگزاری نمایشگاه های صنفی- تخصصی بیان داشت: از این دست نمایشگاه ها باید هر ساله برگزار شود تا توانمندی ها و پتانسیل خود را به نمایش بگذارند. باید باور کنیم که در مقایسه با کالاها و ماشین آلات خارجی آنقدر توانمند هستیم که می توانیم با کیفیت هر چه بیشتر این محصولات را تولید کنیم و روی پای خود بایستیم.

ین نمایشگاه با حضور ۵۰ شرکت کننده از فعالان توانمند عرصه تولید مواد اولیه، ماشین آلات و محصولات نهایی قنادان ایران پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا برگزار شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه تمامی توانمندی های خود را در حوزه های تولید مواد اولیه، ماشین آلات و محصول نهایی با بهترین کیفیت در معرض بازدید عموم از امروز ۹ آذر ماه لغایت جمعه ۱۲ آذر قرار داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی