شمانیوز
شما نیوز

مراکز تفریحی آنتالیا را بشناسید

آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری‌اش پیر و جوان نمی‌شناسند. فرقی نمی‌کند که جزو کدام دسته باشید، همین که پایتان به خاک ماسه‌ای این شهر برسد، عاشق جاذبه‌های گردشگری آن می‌شوید. اگر تاکنون به این شهر نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مطلب همراه ما باشید و مراکز تفریحی آن را در سفری مجازی و متنی بشناسید تا در روزی مناسب تور آنتالیا را رزرو کنید.

مراکز تفریحی آنتالیا را بشناسید

 

مراکز تفریحی آنتالیا را بشناسید

 

آنتالیا و جاذبه‌های گردشگری‌اش پیر و جوان نمی‌شناسند. فرقی نمی‌کند که جزو کدام دسته باشید، همین که پایتان به خاک ماسه‌ای این شهر برسد، عاشق جاذبه‌های گردشگری آن می‌شوید. اگر تاکنون به این شهر نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مطلب همراه ما باشید و مراکز تفریحی آن را در سفری مجازی و متنی بشناسید تا در روزی مناسب تور آنتالیا را رزرو کنید.

مراکز تفریحی آنتالیا تعدد و تفاوت‌های بسیار زیادی دارند؛ اما بین همه آن‌ها این خوشحالی و شادی است که اشتراک دارد. امکان ندارد وارد یکی از مجموعه‌های تفریحی این شهر شوید و حس‌وحال شادی آن شما را نگیرد. دیدنی‌های این شهر حرف ندارد و پیشنهاد می‌کنم در راه بازدید از آن‌ها کم خودتان نگذارید.

 

موزه آنتالیا

 

اگر هزار سال عمر کنید شاید بخشی از اطلاعات این موزه دراختیارتان باشد. موزه آنتالیا دست کمی از دنیای دیگر ندارد. وقتی وارد آن می‌شوید، به اندازه‌ای اثر قدیمی و دیدنی دارد که وقت نمی‌کنید سر بخارانید.

موزه دوست‌داشتنی و دیدنی آنتالیا را ازدست ندهید؛ اینجا ساخته شده تا هرچه از تاریخ نمی‌دانید، هر هنری که تاکنون ندیده‌اید و هر اثری را که به ذهنتان نمی‌رسد ساخته شده باشد، ببینید. همین که روبه‌روی پارک جلوی این موزه بنشینید هم کافی است. این موزه به اندازه‌ای زیبا است که ساعت‌ها چشمان شما را خیره نگه می‌دارد.

 

تنک تپه

 

دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در هوا معلق باشید؟ مناطق دیدنی را مشاهده کنید و برای چند ساعت هم که شده مثل خدا از بالا به زمین نگاه کنید؟ فقط کافی است سراغ تنک تپه آنتالیا بروید. مجموعه‌ای تفریحی که روی زمین چیزی ندارد؛ باید سوار آن شوید و از وسط اقیانوس روی زمین به‌سمت اقیانوس ابرهای آسمان بروید. روی کوه‌های تنک تپه چند مجموعه تفریحی وجود دارد. با هر سلیقه‌ای که باشید، این منطقه را دوست خواهید داشت؛ پس به قیمت بلیط آن فکر نکنید.

 

4

 

گلف بازی

 

یکی از تفریحات دوست داشتی در آنتالیا چیزی جز گلف بازی نیست. حس‌وحال گنگستری و خوبی دارد وقتی چوب گلف را روی ماشینچی‌های زمین برمی‌دارید و با یک ضربه توپ سفیدی را به سمت دیگری پرتاب می‌کنید. من که دوست دارم، شما را نمی‌دانم. گلف بازی آنتالیا بسیار معروف و دیدنی است.

چیزی از تفریحات آبی کم ندارد و حتی کیفیت بیشتری هم دارد. معروفترین زمین‌های گلف بازی در منطقه بلک آنتالیا ساخته شده‌اند. به نظرم ارزش یکبار رفتن را دارد اگر دوست نداشتید دیگر گلف بازی نکنید. در این مجموعه‌های اساتیدی هم برای آموزش معین شده‌اند تا اگر دفعه اولتان است اصولی از این ورزش آموزش ببینید.

 

غواصی در دریاهایی تمیز

 

انتظار ندارید که یکی از تفریحات و مجموعه‌های تفریحی آنتالیا مجموعه‌های غواصی نباشد. کمپ‌های دریایی که نزدیک ساحل ساخته شده‌اند، معمولا آموزش‌های غواصی هم دارند؛ اما اگر می‌خواهید این‌کار را به‌صورت اصولی آموزش ببینید، بهتر است راهی سه مجموعه بسیار معروف غواصی آنتالیا شوید که گواهی‌های بین المللی زیادی هم دارند.

 

ساحل بلک

 

فکر نکنم اصولی باشد اگر با تور آنتالیا به این شهر بروید و به ساحل و دریای آن بی‌علاقه باشید. ساحل‌های آنتالیا همیشه جایی برای مسافران خوش فکر دارد پس راهی یکی از این سواحل شوید و با همه وجود زیر آفتاب گرمابخش سواحل مدیترانه‌ای دراز بکشید. در این شهر چند ساحل بسیار معروف است که امکانات بسیار زیادی هم دارد.

 

8

 

ساحل بلک یکی از آن‌ها است؛ ساحلی لوکس و دیدنی که در قسمت گلف گفتیم مجموعه‌های گلف آن جزو بهترین‌های دنیا هستند. ساحل بلک لوکس و دست‌نیافتنی است؛ پس اگر توانستید سراغش بروید، حسابی از آن لذت ببرید. جاذبه‌های تفریحی، مراکز خرید لوکس صد ستاره و... جزو امکاناتی است که در ساحل بلک به وفور یافت می‌شود.

بعد از بلک می‌توان رتبه دوم ساحل‌های آنتالیا را به لارا داد. ساحلی دیدنی و تمیز، ساده و جذاب برای آن‌هایی که می‌خواهند در ساحل آفتاب بگیرند و فقط نوشیدنی بخورند. در ساحل این منطقه چند کلاب و کافه وجود دارد. تخت و میز استراحت هم که قرار گرفته است. فقط پیراهن و شلوارک می‌خواهد که آن را هم شما بپوشید و استراحت کنید!

 

سافاری

 

اگر اهل سفر و گردش باشید، حتما نام سافاری را شنیده‌اید. هرچند فعالان محیط‌زیست خیلی موافق این دست درازی‌ها به طبیعت نیستند؛ ولی فکر کنم اگر خودشان هم یک‌بار هیجان سافاری را تجربه کنند، دیگر دست بردارش نیستند. سافاری ماشین‌سواری در سطح‌های ناهواری است که معمولا رودخانه، دشت و جنگل در آن‌جا سبز شده‌اند. گردش بین طبیعت، سرعت در رودخانه و تپه‌نوردی‌های سرسبز می‌تواند لذت‌بخش باشد، اگر فقط به تفریح فکر کنید.

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا به همین‌جا ختم نمی‌شود. تازه وقتی به این شهر می‌روید، می‌فهمید که با یک سفر و دو سفر نمی‌توان همه جاذبه‌های گردشگری این شهر را دید. بالاخره باید از یک‌جا شروع کنید، پیشنهاد میکنم همین الان به خرید تور آنتالیا با قیمت مناسب بپردازید.

 


این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی