شمانیوز
شما نیوز

ساخت و نصب تابلو برق در کرج با نیرورسانی صنعت یار

ساخت و نصب تابلو برق در کرج با نیرورسانی صنعت یار

 

اگر به دنبال تیم حرفه ای برای ساخت و نصب تابلو برق در کرج هستید ما تیم نیرورسانی صنعت یار که بیش از 20 سال در این زمینه فعالیت دارند معرفی می کنیم. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای تیم صنعت یار در این زمینه به وب سایت این مجموعه به نشانی www.etsanatyar.ir مراجعه کنید.

ساخت تابلو برق در کل به چهار دسته تقسیم می گردد. این چهار دسته شامل جوشکاری و برش کاری، رنگ کاری، مونتاژ تابلو برق و در نهایت نیز مونتاژ قطعات الکتریکی می شوند. البته فراموش نکنید، انجام این مراحل حتما باید به دست افراد حرفه ای و متخصص صورت پذیرد. اگر قصد دارید با فنون مربوط به تابلو برق آشنا شوید، در نظر گرفتن چندین آیتم ضروری است. عملکرد و همچنین نحوه انتخاب تجهیزات الکتریکی در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد. در وهله اول نیز نقشه کشی مطابق با نظریه کارشناسان باید صورت پذیرد.

ساخت تابلو برق در کرج

لازم است این نکته را در رابطه با ساخت تابلو برق در کرج به عرضتان برسانیم که نیرو رسانی صنعت یار برای ساخت و نصب تابلو برق فشار قوی خود از پیشرفته ترین متد های روز دنیا استفاده می کند. این گروه طراحی تاکنون پروژه های گسترده ای در زمینه ساخت تابلو برق و نصب آن انجام رسانده اند.

جهت ساخت تابلو برق فشار قوی و همچنین نصب آن نیازمند یکسری از تجهیزات می باشید که می توان به استوپ و استارت اشاره نمود. در رابطه با محل نصب این تابلو برق ها نیز باید به سمعتان برسانیم در محیط های داخلی و فضای باز بسته به نوع تابلو های صنعتی و موارد محافظتی صورت می گیرد.

عملکرد این سیستم ها به گونه ای است که در مناطق گرمسیر و رطوبتی نیز بهترین کارایی را از خود نشان داده و همواره بدنه ای مستحکم و مقاوم دارند.

ساخت تابلو برق ATS

تابلو برق های اتوماتیک ATS کاربردهای فراوانی در صنعت برق دارند. این گونه از تابلوها که به صورت ایستاده از الکترواستاتیک ساخته می شوند و به عنوان تابلو برق صنعتی نیز شناخته می شوند، بر روی ژنراتورهای اضطراری توسط افراد متخصص نصب می گردند. ساخت تابلو برق از نوع اتوماتیک در بیمارستان، کارخانه ها و سایر صنایع وظیفه مهمی را بر عهده دارند. شایان به ذکر است، به نظر شما چرا ساخت تابلو برق ATS و همچنین نصب آن برای نصب ژنراتور حائز اهمیت است؟

زمانی که ما در محل های دارای منبع تغذیه به نصب ژنراتور می پردازیم، تابلو برق ATS از مواردی همچون قطع شدن برق در زمان های اضطراری جلوگیری می نماید. پنل ATS با عملکرد اتوماتیک خود، در زمان صرفه جویی نموده و طول قطع برق را نیز کاهش می دهد. این تابلو برق که مجهز به برد plc کنترلی می باشد، سیستم برق اضطراری را مزین به امکانات تمام اتوماتیک می نماید.

طراحی و ساخت تابلو برق به گونه ای است که از برای افزایش عمر باتری دیزل ژنراتور نیز به کار گرفته می شود. ارائه تمامی این تابلو برق ها توسط صنعت یار، با استاندارد کامل و به روز انجام می پذیرد.

ساخت و نصب تابلو برق در کرج را به صنعت یار بسپارید

نیرورسانی صنعت یار به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین تیم های ارائه دهنده خدمات ساخت و نصب تابلو برق از ساخت تابلو برق صنعتی گرفته تا ساخت تابلو برق ATS و ... بهترین انتخاب برای ساخت و نصب تابلو برق شناخته می‌شود؛ که شما می توانید با خیال راحت از خدمات حرفه ای و تخصصی که این مجموعه به شما ارائه می دهد استفاده کنید. برای مشاهده نمونه کارهای تیم نیرورسانی صنعت یار می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس www.etsanatyar.ir مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied