شمانیوز
شما نیوز

لاکچری ترین دستگیره های کابینت در شهر یراق

لاکچری ترین دستگیره های کابینت در شهر یراق
 
همانطور که می دانید آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای محسوب می شود؛ به طوری که طرح و دکوراسیون آن می تواند بر فضای کل خانه تاثیر مستقیمی داشته باشد این تاثیر به قدری است که می توان گفت قالب و چهارچوب هر خانه، بستگی به چیدمان آشپزخانه دارد. از این رو می بایست در هنگام خرید یراق آلات مخصوص آشپزخانه دقت و توجه کافی داشته باشید. یکی از مهم ترین یراق آلات آشپزخانه، دستگیره کابینت است شما می توانید جدیدترین و لاکچری ترین دستگیره های کابینت را از فروشگاه شهر یراق به نشانی www.shahreyaragh.com خریداری کنید.

انواع مدل های دستگیره کابینت در شهر یراق

یکی از اصول چیدمان خانه و آشپزخانه آن است که به هارمونی قسمت های مختلف دقت داشته باشید برای همین، در هنگام خرید دستگیره آشپزخانه باید ابتدا انواع آن را بشناسید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید.
انواع مدل های دستگیره عبارت اند از:
• مدل سنتی: این مدل برای آشپزخانه هایی مناسب است که طرح سنتی و کلاسیک دارند، این نوع دستگیره ها علاوه بر آسان تر کردن عمل باز و بسته نمودن درب کابینت می توانند به محیط آشپزخانه حال و هوای بهتری ببخشد.
• مدل های مدرن: اگر طرح کابینت های شما سنتی نیست بهتر است از دستگیره های مدرن استفاده کنید. این دستگیره ها طرح ساده و شیکی دارند که می توانند زیبایی کابینت ها را بیشتر نمایان سازند.
برای خرید دستگیره کابینت بهتر است ابتدا طرح و رنگ کابینت های خود را مشخص نمایید و سپس اقدامات لازم برای خرید را انجام دهید.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید دستگیره کابینت

اگر شما تاکنون اقدام به خرید یراق آلات کابینت از جمله دستگیره مخفی کابینت نکرده اید، احتمالا با مشکلات چگونگی انتخاب مدل مناسب مواجه خواهید شد؛ به همین خاطر برای آسان تر نمودن کار شما، در ادامه به چند مورد مهم که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، اشاره خواهیم نمود.
موارد مهم به شرح زیر است:
• توجه به رنگ دستگیره: با اطمینان کامل می توان گفت که رنگ دستگیره نقش بسیار مهمی در زیبایی کابینت ایفا می کند. به همین دلیل باید دقت داشته باشید تا از میان طیف رنگی موجود، رنگی را انتخاب کنید که با طرح کابینت شما هارمونی و هماهنگی مناسبی داشته باشد و بتواند جلوه آن را چندین برابر نماید.
• توجه به ویژگی ضد زنگ بودن: به دلیل آن که ممکن است در آشپزخانه کابینت ها را با دست خیس باز و بسته کنید، می بایست حتما از دستگیره های ضد زنگ استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت بعد از گذشت مدتی، شاهد تغییر رنگ آن ها خواهید بود که این موضوع بر کاهش زیبایی آن ها تاثیر خیلی زیادی می گذارد.
توجه به سایز و اندازه: شما نمی توانید از یک سایز دستگیره برای تمامی کابینت ها استفاده کنید بنابراین توصیه می شود متناسب با سایز کابینت و مدل آن، اندازه دستگیره ها را مشخص کنید.
نکات گفته شده را همواره در هنگام خرید به یاد داشته باشید تا بعد از خرید با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

خرید دستگیره  در و کابینت باکیفیت فقط از شهر یراق

اگر شما هم به دنبال خرید دستگیره در و کابینت باکیفیت هستید که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم باشد به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین شهر یراق به نشانی www.shahreyaragh.com مراجعه کنید. شما می توانید در این فروشگاه یراق آلات انواع مدل های دستگیره کابینت به ویژه جدیدترین و لاکچری ترین مدل ها را مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied