شمانیوز
شما نیوز

نحوه تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی

لوازم خانگی ال جی و به طور کلی برند ال جی یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد، اما متاسفانه تحریم ها و شرایط اقتصادی بد موجود در ایران موجب شده تا این برند به طور مستقیم در ایران حضور نداشته باشد ولی محصولات آن به راه های مختلفی وارد ایران شوند، نبود نمایندگی های این شرکت در ایران موجب شده تا افراد سودجو اقدام به سواستفاده از این موضوع کنند و اقدام به ارائه لوازم تقلبی به این مردم کنند؛ همین این موارد در کنار هم موجب شده تا نحوه تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی برای افراد سخت باشد.
تشخیص اصل لوازم خانگی ال جی از مدل آن
تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی  از شماره سریال و بارکد آن 
تشخیص اصل بودن یخچال ال جی 
تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی
تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی ال جی

تشخیص اصل لوازم خانگی ال جی از مدل آن

 

طبیعتا هر کدام از محصولات این برند نامی به خصوص و مدلی به خصوص دارند که در اصل نام و مدل هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین راه برای انجام خرید تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی از مدل آن ها می باشد، بدین شکل که شما می توانید با یافتن نام دقیق مدل دستگاه در اینترنت از اصالت آن محصول مطلع شوید، در ادامه به بررسی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت:
• توجه کنید که روی دفترچه، جعبه و خود دستگاه نام محصول شما به طور دقیق درج شده است، اما دفترچه و جعبه دستگاه برای ما مرد تایید نمی باشد و باید از روب خود دستگاه نام آن را بیابید.
• نام دستگاه را به انگلیسی سرچ کنید.
• از نتایج ارائه شده به سایت خود ال جی و فروشگاه های معتبر وارد شوید.
• در صورتی که این دستگاه در این سایت ها و فروشگاه ها وجود داشت و به طور دقیق مشابه دستگاه شما بود دستگاه اصل می باشد.
• توجه کنید که اگر هیچ کجای دستگاه شما نام برند درج نشده باشد این دستگاه به قطع تقلبی می باشد.
کاربران گرامی؛ در صورتی که از لوازم خانگی ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این اجناس مواجه شده اید می توانید برای رفع مشکل خود از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تهران استفاده نمایید.

 

تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی  از شماره سریال و بارکد آن 

 

یک راه دیگر هم برای تشخیص اصل بودن لوازم خانگی ال جی از تقلبی وجود دارد که برای همگی لوازم این برند کارساز می باشد، توجه کنید که در ادامه به بررسی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت اما در صورت تقلبی بودن دستگاه شما به طور کل روی بدنه شماره سریال یا بارکد واقعی نمی توانید پیدا کنید.
• در این روش هم مجددا می توان به کمک شماریه سریال، بارکد و یا حتی کیو ار کد اقدام به بررسی اصل بودن لوازم خانگی ال جی کنید.
• توجه کنید که بارکد و یا شماره سریالی که باید به دنبال آن روی بدنه دستگاه باد به صورت هک ده می باشد و بارکد ها و شماره سریار های درج شده اعتباری برای ارزیابی ندارند.
• پس از سرچ کردن نام دستگاه با شماره سریار یا اسکن بارکد ممکن است نتایج بسیار زیادی یافت شود، فقط باید به سایت خود سامسونگ مراجعه کنید و محصول درج شده را با محصول مورد نظر خود مطابقت دهید.

 

تشخیص اصل بودن یخچال ال جی 

 

در میان یخچال های موجود در بازار ایران شاید بتوان گفت یخچال های ال جی جزو سه حصول برتر و محبوب تر می باشند؛ در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید اما برای تشخیص اصل بودن یخچال ال جی با مشکل مواجه شده اید در این بخش با ما همراه باید تا این موضوع را به شما بیاموزیم:
• توجه کنید که برند ال جی برندی کره ای می باشد اما کارخانه های مونتاژ محصولات این بررند که به کشور ما وارد می شوند در چین قرار گرفته اند، این به معنی آن است که روی دستگاه شما باید واژه ساخت چین درج شده باشد و دیگر نمی توان ادعا کرد که محصولات تولید شده در کرده در ایران هنوز وجود دارند.
• علاوه بر این اگر از راه قبلی نتونستید از بابت تشخیص اصل یا تقلبی بودن یخچال ال جی مطمئن شوید می توانید اقدام به چک کردن فیلتر آب نمایید و از برچسب آن تشخیص را انجام دهید.
کاربران گرامی؛ اگر از یخچال های ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در دستگاه خود مواجه شده اید می توانید اقدام به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی نمایید

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی

 

توجه داشته باشید که دو راهی که در اول این مقاله ذکر شد برای تشخیص اصل بودن تمام لوازم خانگی ال جی کارآمد است، اما اگر برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی ال جی به دنبال راه دیگری هم هستید می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:
• در نظر داشته باید که هر ماشین لباسشویی از مجموعه ای از دکمه ها و برنامه های شستشو و قابلیت ها تشکیل شده است، برای تشخیص ماشین لباسشویی اصل ال جی از تقلبی باید به این دکمه ها و برنامه ها توجه کنید و محصول ی که فروشنده آن را به شما معرفی میکند را سرچ کنید.
• ابتدا به عکس نتایج حاصل با دقت نگاه کنید و ببینید که آیا دکمه ها و نوشته های روی دستگاه همان است یا خیر.
• بعد از انجام این کار از توضیحات دستگاه ببینید که ایا قابلیت های این دو دستگاه هم با هم تطابق دارند یا خیر.
اگر در منزل خود ماشین لباسشویی ال جی دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی استفاده نمایید.

تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی ال جی

 

برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی علاوه بر امکان استفاده از دو روش اول می توانید از یک راه دیگر هم اقدام انجام این کار نمایید، در ادامه این روش را به شما خواهیم آموخت:
• درب ماشین های ظرفشویی ال از نوعی آلیاژ تهیه شده که جنس مشخصی دارد، اما افراد سودجو برای سود بیشتر هرگز از همان نوع فلز استفاده نخواهند کرد، اگر یکی از اطرافیان شما ظرفشویی ال جی داشته باشد می توانید با مقایسه جنس آن با دستگاه مورد نظر خود اقدام به تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه خود کنید.
• علاوه بر این به یاد داشته باشید که مشورت گرفتن از متخصصین همواره بهترین راه برای شما خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied