شمانیوز
شما نیوز

شمس‌الدین جلیل‌پیران:

آیت‌الله اعرافی نگاه ویژه و خاصی نسبت به قشر جوان در سطح ملی دارد

مسئول ستاد جوانان گام دوم انقلاب اسلامی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله اعرافی استان تهران گفت: آیت‌الله اعرافی نگاه ویژه و خاصی نسبت به قشر جوان در سطح ملی دارند و این امر به خوبی در صحبت‌ها و سخنرانی‌های ایشان و مهم‌تر از همه در میدان عمل قابل تشخیص و به وضوح قابل لمس است.

آیت‌الله اعرافی نگاه ویژه و خاصی نسبت به قشر جوان در سطح ملی دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، شمس‌الدین جلیل‌پیران در نشستی که در «میز روشنگری جوانان» در ستاد جوانان، با قشر جوان داشت، اظهار کرد : حضرت آیت‌الله اعرافی نگاه ویژه و خاصی نسبت به قشر جوان در سطح ملی دارند و این امر به خوبی در صحبت‌ها و سخنرانی‌های ایشان و مهم‌تر از همه در میدان عمل قابل تشخیص و به وضوح قابل لمس است. ما جوانان در راستای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر انتخابات تا آخرین لحظه فعالیت خواهیم کرد و روزبه‌روز در راستای حرکت در مسیر ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از دیروز در میدان هستیم.

مسئول ستاد جوانان گام دوم انقلاب اسلامی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله اعرافی استان تهران گفت: آیت‌الله علیرضا اعرافی صبح امروز طی نشست خبری بر جوانگرایی که مدنظر رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است، تأکید کرد. همچنین آیت‌الله اعرافی در این نشست خبری به دو تجربه مهم در سطح کلان نظام اشاره کرده و این دو تجربه مهم را در خلق حماسه‌های بزرگ توسط جوانان مهم دانسته است که نخستین تجربه، تجربه دفاع مقدس است و دیگری پیشرفت در عرصه‌های علمی. آیت‌الله اعرافی باور دارد که در عرصه‌های علمی دانشمندان جوان کشورمان قله‌های علمی را فتح کرده‌اند و دانش، بینش و اندیشه جهادی را با روح جهادی و انقلابی در هم آمیخته‌اند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied