شمانیوز
شما نیوز

اولین مصاحبه نجفی پس از قتل همسرش میترا استاد + فیلم

محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران با حضور در پلیس آگاهی تهران به قتل همسر دوم خود، میترا استاد، اعتراف کرد. وی در اعترافات اولیه خود گفته قصد ترساندن همسرش را داشته اما اسلحه‌ی آماده شلیک، حادثه آفریده است.

حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08
به گزارش خبرنگار شمانیوز؛ قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ضمن تایید خبر بازداشت و اعتراف محمدعلی نجفی به قتل همسرش به خبرنگار مهر گفت: نجفی به پلیس آگاهی مراجعه و به قتل همسرش اعتراف کرد.
دانلود
پسر ۱۳ ساله میترا استاد: نجفی مدام مادرم را کتک می‌زد پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. پسر ۱۳ ساله میترا استاد همسر دوم نجفی گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است. وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می‌داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.
حجم ویدیو: 1.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied