شمانیوز
شما نیوز

ارتباط استعفای نجفی از شهرداری تهران و قتل میترا استاد

پس از استعفای ناگهانی محمد علی نجفی از سمت شهرداری تهران، بسیاری از مردم منتظر اعلام علت این استعفا بودند، اما ظاهرا جواب این پرسش را باید اکنون در قتل میترا استاد پیگیری و جستجو کرد.

ارتباط استعفای نجفی از شهرداری تهران و قتل میترا استاد
به گزارش شمانیوز به نقل از پایشگر : پس از استعفای ناگهانی محمد علی نجفی از سمت شهرداری تهران، بسیاری از مردم منتظر اعلام علت این استعفا بودند، اما ظاهرا جواب این پرسش را باید اکنون در قتل میترا استاد پیگیری و جستجو کرد.
ارتباط استعفای نجفی از شهرداری تهران و قتل میترا استاد
نکته پر رمز و راز این قتل، در درجه اول نحوه پوشش کامل خبری آن توسط رسانه ملی بود که تاکنون سابقه نداشت. پیش از این تمامی کسانی که به اتهام‌های سنگین متهم می‌شدند، تا پایان روند بازجویی و اعلام نتیجه حکم دادگاه، از آن‌ها با حروف اول اسمشان نام برده می‌شد، اما حالا بدون رعایت این مصالح در شبکه‌های مختلف سیما تلاش می‌شود علت واقعی قتل میترا استاد فقط به اختلاف خانوادگی بین زوجین ربط داده شود. این روز‌ها که اخبار تنش ایران و امریکا سر تیتر بسیاری از خبر‌های شبکه‌های خبری روز دنیا است، معلون نیست به چه دلیل تلاش می‌شود افکار عمومی سرگرم پیگیری خبر قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران شوند. به گفته برخی کارشناسان احتمال دارد این پوشش بی سابقه خبری نه به دلیل خونخواهی خانواده همسر نجفی، بلکه برای گرفتن انتقام از نجفی بدلیل باز کردن پرونده‌های فساد مالی و اختلاف سلیقه دوران شهرداری قالیباف و شرکای او باشد. ظاهرا در این پرونده باید علت دقیق استعفای نجفی از شهرداری تهران بیش از سایر دلایل برای باز شدن گره و معمای این پرونده بررسی و پیگیری شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied